Pagina's

vrijdag 11 september 2015

Hair | Vandaag laat ik mijn haren doneren!


Hoi allemaal,

Vandaag weer een artikel, dit keer over mijn haar. Misschien wisten jullie allemaal wel dat ik al heel lang mijn haren wilde doneren. Vorige week had ik eindelijk de knoop doorgehakt en vandaag is het zover! Vandaag laat ik mijn haren doneren.
Ik wil al een lange tijd mijn haren laten doneren, Ik vind het een mooi gebaar om te doen. Je helpt er toch mensen mee.

Doordat ik mijn haren opstuur kunnen mensen die een chemokuur hebben gehad een pruik op doen. Als ik me in iemand die geen haar meer heeft probeer te verplaatsen denk ik dat ik ook wel een pruik zou willen omdat ik me zonder haar denk ik niet fijn zou voelen. Dat is natuurlijk ook een reden dat ik dit wil doen. Zodat ik er iemand heel blij mee kan maken.

Ik zal jullie zo snel mogelijk laten zien hoe het eruit ziet en ik ben zelf ook heel benieuwd!

Zoals ik al zei vind ik het heel speciaal om te doen en hoop ik er iemand heel blij mee te maken!

Hebben jullie ook wel eens je haren gedoneerd?

Bedankt voor het lezen,
Liefs Quintyy

1 opmerking:

  1. Wat lief en speciaal dat je dit wilt doen! Volgens mij ga je daar iemand héél gelukkig mee maken! (:

    BeantwoordenVerwijderen