Pagina's

maandag 4 mei 2015

NEW IN | Essence Blue Bubble Di Blue & Let's Get Lost

Hoi lieve allemaal,
Ja hoor, vandaag weer een review over 2 nieuwe nagellakjes. Hier gaan er nog heeeel veel van komen haha want ik heb zo veel nieuwe nagellakjes gekocht en die wil ik allemaal heel graag aan jullie laten zien. Deze keer laat ik jullie de lakjes Blue Bubble di blue en Let's get lost zien.

Ten eerste de Blue Bubble Di Blue. Dit vind ik de mooiste. Dit is trouwens de blauwe nagellak die ik even niet kon vinden in het artikel waar ik al mijn nieuwe essence nagellakjes liet zien. Maar ik heb hem gevonden hoor en is hij niet prachtig!

Ik vind het zo'n mooie zachte baby blauwe kleur maar hij geeft ook net licht. Ik vind hem echt heel erg mooi en ben erg blij met dit lakje. Bij dit lakje zijn wel 2 laagjes nodig om hem mooi te krijgen maar voor zo'n lakje vind ik dat niet erg haha!



Dan heb ik nog een lakje om te reviewen. Dit is de kleur let's get lost. Ook deze vind ik heel mooi. Ik zeg wel even sorry voor de manier waarop hij op mijn nagels zit, hij zit een beetje slordig. SORRYY.
Maar buiten dat vind ik het een hele mooie diepe zee achtig blauwe kleur.

Ja ik hou gewoon van blauwe kleuren en vind het leuk dat er zoveel verschillende soorten blauw zijn. Ik vind deze heel erg mooi maar omdat hij zo donker blauw is moet je echt niet vergeten een basecoat eronder te doen want anders loop je als de nagellak eraf is nog met blauwe nagels rond.

Bij deze nagellak is 1 laagje genoeg en dan pakt hij meteen heel erg mooi!

Omdat ik deze lakjes voor dit review op heb gedaan heb ik er geen top coat overheen gedaan maar zien jullie het? Ik zie het namelijk niet, ze glanzen al zo mooi dat het net lijkt alsof hij er wel overheen zit. :)

Wat vinden jullie van de kleuren? Mijn favoriet is de bovenste en die van jullie?

Bedankt voor het lezen,

Liefs Quintyy

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurtjes zeg! Vooral die eerste. Leuk voor in de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de onderste het leukst. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Licht blauw heb ik vorig jaar ook veel gedragen, ga ik dit jaar ook weer zeker doen in de zomer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die tweede is echt wel heel mooi zeg, nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de eerste kleur vind ik echt heel mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de eerste het mooist! Lekker knallend en fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes! Ik ben dol op blauw!
    Ik kan dus niet kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind vooral de lichtblauwe kleur leuk, vooral in de zomer nu :) Goede review dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blauw vind ik echt een prachtige kleur! Vooral het lichtblauwe kleurtje zou ik zelf meteen dragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie lakjes voor de lente :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Blauw is echt een prachtige kleur voor op je nagels! Zeker dat babyblauwe kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De donkere tint vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen