Pagina's

maandag 2 maart 2015

Quinty's Bucketlist #5

Hoi lieve allemaal,
Vandaag is het weer tijd voor een bucketlist. Dit is al mijn 5e bucketlist en nog lang niet mijn laatste, er zijn heel veel dingen die ik nog heel graag wil doen.



 Ten eerste wil ik echt heel graag wen Mac lippenstift, Ik hoor er altijd hele goede dingen over en het zijn dus blijkbaar erg mooie kleuren. Ik zou een roze/paarse kleur willen. Het liefst meer als een natuurlijk maar ze zijn niet de goedkoopste !

 Als tweede wil ik ooit de walk of fame belopen.  De gedachten dat  ik dan natuurlijk in Amerika ben en dat ik op een plaats loop waar ook bekende mensen hebben gelopen en al die dingen. Super gaaf dat!

 Als ik nu in mijn kast kijk word ik niet echt blij. Het zijn allemaal.best saaie kleren. Er zit niet echt veel in mijn kast waarvan ik denk wauww,  helaas. Maar als budgetshopper als Ik heb ik nooit echt veel dure mooie dingen.  Maarja.  Misschien in de zomer ;) Daar heb Ik wel wat mooiere kleding voor.

 Sinds ik Winx club heb gezien en het bed van Stella zag wil ik al een rond bed. Ik vind het er altijd heel gaaf uitzien en zou het graag zelf willen. Het lijkt me wel moeilijk om dekbedden te kopen denk ik. Maar ik wil dan een rond bed met daarom heen een kast gebouwd.  Ook rond natuurlijk!

 Als alles goed gaat duurt mijn opleiding nog maar 1,5 jaar. Over anderhalf jaar ben ik kapster.  Dan heb ik als het goed is mijn diploma.  Dan begint het allemaal natuurlijk pas maar toch, de gedachten dat ik dan kapster ben vind ik fijn. Ik wil al sinds ik me kan herinneren kapster worden!  Dus het dan eindelijk zijn is erg leuk!


Ik wilde eigenlijk op mijn 18e mijn tatoeage laten zetten maar begin toch een beetje te twijfelen.  De tatoeage die ik wil is Believe en dan net op mijn zijkant onder mijn bh bandje.  Niet er letterlijk onder maar er onder als dat je het nog kan zien! maar ik denk nu toch dat ik het even g uitstellen omdat ik.nog aan het twijfelen ben. Het staat permanent dus ga ik hem pas laten zetten als ik het zeker weet.

Wat staat er op dit moment bovenaan jou bucketlist?

Bedankt voor het lezen,
Love, Quinty

26 opmerkingen:

  1. Ik heb over de walk of fame gelopen! Heel erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Die Mac lipsticks wil ik ook wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bucketlist! Een MAC lipstick wil ik zelf ook zeker nog eens naar gaan kijken, maar ze zijn inderdaad niet goedkoop. Een tattoo heb ik ook een hele tijd graag willen hebben. Nu ben ik alleen op het punt dat ik er toch van afzie. Het is mij toch te definitief en weet haast wel zeker dat er ooit een moment komt dat ik er spijt van zal krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lijst!
    En wat tof dat je over 1,5 jaar de papieren hebt voor je droombaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk lijstje! "I want to have a wardrobe I actually like".

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lijst en vooral je ronde bed vind ik erg leuk!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je aan het twijfelen bent over een tattoo, moet je het niet doen. Ik heb er zelf ook eentje en ik heb er 2 jaar over na gedacht. Toen wist ik helemaal zeker wat ik wilde en waar :) Zoiets moet je niet haasten en laat het ook bij een goede tattoo artist zetten :) Het is tenslotte een investering in je eigen lichaam ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave bucket list :-D Als je twijfelt over een tattoo, dan moet je het zeker niet doen. Daar krijg je uiteindelijk spijt van. Zo heb ik vorig jaar een tattoo over een oude tattoo heen laten tatoeƫren, omdat ik die niet meer mooi vond.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf lijstje! De walk of fame staat ook op mijn lijstje. Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk lijstje zeg! Een rond bed lijkt me ook wel heel gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou een mooi en haalbaar lijstje zeg ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een Mac lipstick! Ik heb nog een Douglas bon dus dat komt goed uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil ook heel graag een MAC lippenstift kopen maar net zoals je zegt, ze zijn inderdaad niet goedkoop.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke bucketlist, ik wil ook zo graag een keer naar Amerika en o.a. The Walk of Fame bezoeken. Over je garderobe, je kunt bij Primark en H & M leuke dingen vinden die niet te duur zijn. Duur is niet altijd beter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die eerste is een hele uitdaging denk ik :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie bucketlist! Als budgetshopper kun je trouwens ook de leukste kleding kopen, ik heb ook geen dure dingen. Vind ik zonde.. Dus geen reden om dure mooie dingen te kopen als het ook goedkoper en mooi kan zijn! :) Ik shop vaak bij de h&m, zara, mango, pull&bear, bershka etc. Mooie prijsjes altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Quinty Schoot3 maart 2015 12:57
      Jaa ik koop ook vaak bij h&m enzo maar de dingen in mijn kast zijn voornamelijk vesten. Een mooi bloesje kost al gauw 19.99 en dat vind ik eigenlijk al te duur haha :)

      Verwijderen
  17. Oh met de eerste ben ik het helemaal eens! Je leest overal over Mac lippenstift en heb er zelf nog nooit eentje geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke bucketlist! Ik wil mijn MAC lipstick collectie ook nog wel erg uitbreiden hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met de 5e ben je al heel goed op weg! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, ik heb een hele boel dingen waarbij ik dacht 'Jaaa, dat wil ik ook' hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat zijn een heleboel prachtige dingen ;) Een rond bed, lijkt me geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijne bucketlist! Ik wil ook graag meer MAC lipsticks haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha, het ronde bed uit Winx club inderdaad! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke bucketlist! In sommige kan ik me heel goed vinden! XO

    BeantwoordenVerwijderen