Pagina's

woensdag 25 februari 2015

OOTD | My Fluffy Shirt

Hoi allemaal,
Vandaag heb  ik.weer een outfit of the day voor jullie, dit keer heb ik een outfit gemaakt met mijn nieuwe fluffy shirt.  Hij pluist enorm maar ik vind hem erg mooi!

Vandaag was de eerste keer dat iemand anders foto's van mij maakte voor de blog, daarom beginnen we eerst even met een hele foto. Ik kon niet serieus blijven ;)


 Kleding
* fluffy shirt - Vera Moda 
* broeklegging-  H&M
* Schoenen - Dolcis (la strada) 
*Ketting - V&D

Make-up
* mascara!- Essence 
* eyeliner-  Essence 
* wenkbrauwpoeder:- Catrice 
* blush-  Hema 


Dit was mijn outfit van vandaag, zoals ik al zei is hij erg pluizig en zit mijn kon iedere keer als.ik eet vol met pluisjes maar oké. Ik heb het r voor over hij was namelijk maar 10 of 15 euro :)

Wat vinden jullie van mijn outfit? 

Bedankt voor het lezen!
Love, Quinty

21 opmerkingen:

  1. leuke outfit.! je vlecht is mooi ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! De foto's zijn ook leuk geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit en een prachtige ketting!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke outfit :) I love crazy pictures! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie outfit! Ik vind je haar ook erg mooi zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook zo'n fluffy trui, super fijne dingen zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuke outfit! Ik houd van fluffy truien en vesten, het ziet er leuk uit en is lekker warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fluffy items zijn gewoon geweldig, haha! Die statementketting vindt ik er mooi bijpassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit! Wat zit je haar ook mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige trui! Zo ééntje heb ik ook, vind ze zo comfortabel en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo zeg, mag ik jouw haar hebben? Geweldig! En die vlecht is ook zo leuk. Ik heb zelf een fluffy vest trouwens en ik wil er zo ongeveer in wonen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zit je haar leuk! En heerlijk dat shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke outfit! Ik houd wel van dit soort outfitjes.
    De ketting is echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie visgraatvlecht en wat een leuke foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk in combinatie met je ketting, je vlecht is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke look! Fijne trui ook!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke outfit! Vooral de ketting is ook super leuk! :)

    Isabella x http://isafashionebella.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. die ketting is leuk! en wat zit je haar hier tof:)

    BeantwoordenVerwijderen