Pagina's

zaterdag 12 september 2015

Hair | Haar gedoneerd, zeker zo'n 30 cm

Hoi lieve allemaal,
Vandaag even een extra artikel op de blog. Dit keer over mijn haardonatie!
Zoals ik jullie gister heb laten weten ging ik gister mijn haar af laten knippen op stage om het te doneren aan een goed doel. Ik heb heel lang getwijfeld,  ik wilde het heel graag maar durfde het niet helemaal maar gister was het dus zover. En ik zal het alvast zeggen, ik ben er mega blij mee!

Om 10 over 1 was het zover. Mijn haar werd afgeknipt.  Ik wilde graag dat mijn haar nog net over mijn schouders of op mijn schouders zou uitkomen dus had gezegd een cm of 20  eraf te knippen.  Maar het is uiteindelijk meer als 30 cm geworden en het is nu een mooie lengte.  Hieronder zie je mij met mijn lange afgeknipte vlecht!
Hier ligt de vlecht naast een liniaal,  de liniaal is 30 cm lang en je ziet dus dat hij er bovenuit komt en ook er onder uit. Het is dus een mooie lange vlecht geworden!
Ik heb besloten om mijn haar naar stichtingen haar wensen toe te sturen. Ik moest het nog een formulier bij invullen en dan kon hij op de post.

Ik hoop dat ik iemand heel blij kan maken met mijn afgeknipte vlecht. Ik ben in ieder geval scheel erg blij met mijn nieuwe haar. Ik vond het ook heel speciaal om te doen!

Wat vinden jullie ervan?
Staat het me ?

Bedankt voor het lezen:)
Liefss Quinty

13 opmerkingen:

  1. Superlief van je om je haar te doneren aan een goed doel! Je nieuwe kapsel is trouwens ook top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super van je dat je dit hebt gedaan :) Je staat trouwens super goed met je korte haren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed! Respect :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat korte haar staat je echt super! Het ziet er zo fris uit! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi dat je dit hebt gedaan! Ik wil het zelf ook ooit nog eens doen. En dat kortere kapsel staat je leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het staat je prachtig hoor je nieuwe kapsel en heel knap dat je dat gedaan hebt. Is dat je natuurlijke haarkleur trouwens? Heel mooie kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw super goed! Staat je ook heel goed :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat knap dat je dit gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi dat je het gedaan hebt en het staat je heel goed! Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen