Pagina's

maandag 23 februari 2015

TAG | Lente kriebels


Hoi allemaal,

Het duurt nog wel een tijdje voor het lente is. Nog iets minder als een maand. Maar toch echt ieder keer als de zon door komt krijg ik lente kriebels, wat heb ik sit in de lente.  Daarom vandaag voor jullie de lente tag :)


1. Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?
Mooier weer, in de lente word het altijd weer wat warmer. Het vriest niet meer, het word vroeg licht en later donker. Dit geeft gewoon een fijn gevoel. En dan ook nog eens dat de lente het seizoen voor de zomer is. En de zomer is zelfs nog beter als de lente :)

2. Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Heel fris, naar gemaaid gras e bloemetjes. De geur die als je ochtends in Frankrijk op de camping het brood gaat halen (ja dat heeft een bepaalde geur) echt gewoon fris :)

3. Wat is je favoriete lente nagellakkleur?
Koraal, dit is een beetje roze achtig. Ik vind koraal sowieso een erg mooi lente kleurtje en zou er ook nog wel een kledingstuk in willen hebben.

4. Wat is je favoriete lente bloem?
Een narcis.  Dit is gewoon een bloem die je al snel al het mooier weer word ziet groei en. Ik weet nog wel vroeger was er een grasveldje waar altijd narcissen groeide en die ging ik altijd plukken want ik dacht dat het gewoon een openbaar grasveldje was. Maar toen een keer kwam er een meisje naar buiten toen ik dat deed en die zei dat dat niet mocht, dat dat van hun was haha. Het was toen een meisje van mijn eigen leeftijd en of het dus waar was of niet dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik snel ben weg gerend.  Ik was 7 of 8 ofzo

5. Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?
Uhm ik weet niet precies wat een lente trend word dit jaar. Ik heb alleen gehoord dat se pastel kleuren in worden en daar ben ik wel blij om. Ik houd erg van pastel kleuren.

6. Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?
Ik heb niet echt een speciale lente geur. Ik heb gewoon een parfum die ik altijd erg lekker vind en dat is die van Justin bieder haha

7. Houd jij een lente schoonmaak?
Nee hahaha maar mama denk ij wel .

8. Wat is je favoriete lente accessoire?
Mijn mooie groene tas, hij is al wel een beetje versleten want ik heb hem al wel een paar maanden maar ik vind hem gewoon een super mooie kleur!

9. Heb jij nog leuke plannen tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?
Ik heb geen idee wat de tulpvakantie is haha ik wist niet eens dat dat bestond.  Maar met Pasen ga ik denk ik gezellig met familie wandelen en eten.

10. Omschrijf je favoriete lente outfit?
Mijn mooie beige leren jasje met een lekker luchtig bloesje eronder en ren lichte broek. Een lichte broek hebt ik niet maar Ik.vind het een erg mooi lente kleding stuk. Als schoenen gewoon gympen of als het als iets warmer is sandalen of ballerina's

Wat vinden jullie zo leuk aan de lente?

Bedankt voor het lezen
Love, Quinty

16 opmerkingen:

  1. Wat heb je de tag leuk ingevuld! Ik vind het in de lente altijd heerlijk om zonder jas aan naar buiten te gaan en natuurlijk dat het lekker lang licht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk om deze tag te lezen! Koraal kleuren vind ik zelf ook altijd erg mooi om in de lente te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Koraal is inderdaad een erg mooie kleur, helemaal mee eens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk heb je deze tag beantwoord. Koraal is oo 1 van mijn favoriete kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tag! Ik vind koraal ook een prachtige kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love the ring so much and the idea with the flowers is so cute
    follow for follow?

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhh super veel zin in de lente! Leuk artikel. Ik kan echt niet wachten om zonder jas naar buiten te gaan ;) Leuke en schattige blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuke tag! Ik ben ook dol op de geur van gemaaid gras!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tag! Ik heb ook echt lentekriebels haha! Ik mis het zonnetje.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke tag! Ik ben nog wel in wintermodus eerlijk gezegd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb zin in de lente, koraal vind ik zo'n gave kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gemaaid gras ruikt echt geweldig! Pas dan besef ik dat het echt lente is, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke tag! Ik heb ook nog niet eerder van tulpvakantie gehoord, misschien dat hetzelfde is als krokusvakantie of voorjaarsvakantie?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke tag! Van mij mag de lente snel beginnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen