Pagina's

maandag 16 maart 2015

Beauty | Gewonnen nagellakjes!

Hoi lieve allemaal,

Ja hoor, vorige week kreeg ik een mailtje van Fabiënne van dutchfashioncafe.nl dat ik de winactie had gewonnen! Ik vind dit heel leuk want ik had nog nooit een winactie gewonnen. Ik heb 4 mooie nagellakjes gewonnen van polishaholic!

1 groot lakje en 3 mini lakjes. Ten eerste de YesLove nagellak. Ik kon kiezen uit een paar verschillende kleuren maar vond toch de roze het mooiste. Vandaag kwamen de lakjes binnen en ik heb deze gelijk op gedaan. Kijk eens hoe prachtig!

Dan zaten er nog 3 kleine lakjes bij. Ook deze vind ik heel erg mooi. De middelste is gewoon een glansje maar de buitenste twee zijn echt heel mooi. Het zijn hele glitterige lakjes en de kleuren zijn ook echt prachtig!


Ik ben echt heel blij met deze prijs!

Dankjewel voor het winnen hahaha :)
Kopen is leuk, maar winnen is leuker!

Wat vinden jullie van de lakjes?

Liefs, Quintyy

23 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke nagellakjes! Vind de roze van de foto echt supergaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Die eerste vind ik echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die roze is superleuk!! En gefeliciteerd dat je had gewonnen, echt gaaf <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lakjes, dat roze lakje ziet er in ieder geval goed uit! Het is altijd leuk om iets te winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd! Die roze is echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die roze is erg mooi! Ik ben ook benieuwd naar de andere :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat roze lakje is echt super mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lakjes, die van yes love is echt cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je allemaal leuke lakjes gewonnen! Ik vind die roze er ook zo ontzettend mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die roze is heel mooi! Leuk dat je gewonnen heb zeg:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love this colors!! Love glitter nails.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf om iets te winnen, hè?! Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een mooie lakjes gewonnen zeg! Heel veel plezier ermee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cool dat je iets hebt gewonnen! Ik zou het leuk vinden als je weer eens op mijn site kijkt, hihi. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toffe lakjes! Ik heb hier ook een van in een mint groene kleur, die is ook heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleurtjes zeg :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super leuk dat je dit hebt gewonnen, hele mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat je hebt gewonnen! Mooie lakjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen