Pagina's

donderdag 26 maart 2015

TAG | 25 food vragen


Hoi allemaal,
Vandaag heb ik weer een TAG voor jullie, Deze keer gaat hij over eten. Ik lust niet heel veel maar de dingen die ik lekker vind,vind ik dan ook heerlijk. Hieronder beantwoord ik 25 vragen over eten. Zelf vind ik het een erg leuke tag!


Wat is je favoriete ontbijt?
Een favoriet ontbijt is toch echt het paas ontbijt. Broodjes, croissantjes, mini worstenrboodjes, mini sausijzenbroodjes en een soort cake brood. Als drinken verse fruitsappen en thee. Dit vind ik echt heerlijk. Maar helaas eten we dit dus maar 2/3 keer per jaar. Normaal als ontbijt neem ik drinkyoghurt haha ook lekker :)

Hoe drink je je koffie?
Als ik normale koffie drink met suiker en melk. Maar de lekkerste koffie vind ik cappucino. Hier doe ik dan een zoetje in.



Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Mijn lievelingsbroodje is een broodje carpaccio. Hierop zit rucola, pijnboompitjes. parmazaanse kaas, carpaccio (natuurlijk) en een lekkere dressing. Dit vind ik echt heerlijk. Alleen is dit meestal een van de duurste broodjes die ze hebben dus vaak eet ik het niet.

Soep of salade?
Ik ben niet echt van soep maar sla vind ik ook niet echt lekker. De enige sla die ik echt lekker vind is rucola. Dus ik denk toch dat ik dan voor soep ga



Wat is je favoriete kookboek?
Ik ken eerlijk gezegd geen kookboeken. Ik heb vroeger wel eens een koekjes kookboek gehad dacht ik. Of misschien was die van mijn zus trouwens. Volgens mij was die van blue band.



Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
ojee, dat is echt een moeilijke vraag. Soms heb ik echt zin in iets zoets maar soms ook echt in iets hartigs. Dus deze vraag ga ik niet beantwoorden want als ik me hieraan zou moeten houden zou ik dat toch niet kunnen.Ik vind het allebei heerlijk.



Welke keuken (land) is je favoriet?
Ik ken niet echt veel eten van landen zeg maar. Ik weet wel dat pizza's uit italie komen dus dan kies ik maar voor italie haha voor de pizza's .



Wat is je favo foodfilm?
Een echte foodfilm ken ik niet maar de serie Young & Hungry gaat ook over een kok en die vind ik wel echt heel leuk.

Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
CHOCOLA



Wie is je grootste inspiratiebron?
Uhmm??



Thuis koken of uit eten gaan?
Ik vind uiteten gaan eigenlijk wel echt lekker. Maar meestal als ik uiteten ga neem ik hetzelfde. De kipsate met friet haha :D Dit vind ik dan ook wel echt heel lekker



High end of Low profile?
Ik heb geen idee wat hier mee bedoeld word

Wat is je lievelings restaurant?
Ik vind dat de kluis in vlijmen heel erg lekker is. Hier ben ik dan ook al een aantal jaar met mijn verjaardag wezen eten.

Boodschappen doe ik bij…
Eerst bij de jumbo en dan bij de albertheijn

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is.
Niet dat ik veel eten heb gegeten maar ik denk dat het lekkerste toch een pannekoek met spek en stroop is. Niet echt een wereld gerecht maar wel echt heerlijk!

Wat is je favo cocktail?
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een cocktail op ;)

Koffie met George (Clooney) of Heston (Blumenthal)?
George, Want die andere ken ik niet hahaha


Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Een grote fruitmand. Later als ik op mezelf woon ga ik in de keuken een mand zetten met allemaal verschillende soorten fruit erin!

Mijn favo snack is…
PAPRIKA CHIPS, Omdat ik aan het lijnen zal ik dit waarschijnlijk niet meer zoveel eten helaas maarja. Ik vind het echt heel lekker

Wat zit er op jouw pizza?
Op mijn pizza zit. Tomatensaus, ham en annanas. De pizza Hawaii vind ik echt lekker

Wat lust je echt niet?
Dat is te veel om op te noemen *schaam*

Mijn favoriete foodblog is…
Ik volg niet echt een blog die alleen over eten gaat

Het gekste dat ik ooit gegeten heb is..
Ik denk boterhammenworst met curry. Dit vind ik ook best lekker alleen vind ik het best een vreemde combinatie!

Wat staat er op je food bucket list?
Dit is een moeilijke. Want als ik eten zie denk ik niet zo snel van oeh dat wil ik graag wel eens eten. Misschien sushi?

Ik kan niet leven zonder…
CARPACCIOO !

Wat is jullie lievelingseten?

Bedankt voor het lezen,
Liefs Quinty

23 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Mijn lievelingseten is pizza denk ik.. Niet zo gezond maar goed. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om te lezen! Ik vind de broodjes bij de Subway echt HEER-LIJK :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Mijn lievelingseten is pasta, daar kun je zo veel mee variëren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh ik wil Young and Hungry graag zien! Ga denk ik maar het eerste seizoen downloaden. En jaaaa CARPACCIO!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo lekker al dat eten:O!!! Broodje carpaccio vind ik ook zo onwijs lekker!! Ik krijg honger van deze tag haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfft, die foto met al die chocola erop is echt killing. Wat ziet die er lekker uit joh! Wat een leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk heb je hem ingevuld en oor die foto's van eten heb ik nu honger!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yaaay, paprika chips is zo lekker :)

    xoxo Lisa
    - ik heb nu een winactie dus misschien vind je het leuk om een kijkje te nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chocola is ook absoluut mijn guilty pleasure, haha! Leuke tag :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt een super leuke tag! Krijg er honger van, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaah zo krijg je toch een spontane vreetbui als je dit leest haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Chocolade is ook veruit mijn grootste guilty pleasure! Als ik moet kiezen tussen zoet en hartig kies ik dus steevast voor zoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke tag! Ik heb zelf niet echt één soort lievelingseten, volgens mij houd ik teveel van afwisseling daarvoor, want ik vind heel dingen heerlijk, of het nu een rijstgerecht, lasagne of een ovenschotel is hmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke tag & antwoorden! Ik ben dol op chocola! X Mouna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, mijn lievelings broodje is ook met carpaccio! Goddelijk! Ik ben ook dol op cappuccino. Ik drink het iedere ochtend.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeh dat broodje carpaccio klinkt echt heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke tag! Weer eens wat anders :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aah ik ben ook helemaal gek op een broodje carpaccio! X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke tag! Dat broodje ziet er goed uit X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk ingevuld? Toevallig van mijn site? :)

    BeantwoordenVerwijderen