Pagina's

vrijdag 1 mei 2015

NEW IN | Essence Serendipity

Hoi lieve allemaal,
Vandaag weer een leuk artikel voor jullie, ik ga vandaag een van mijn nieuwe nagellakjes van essence reviewen. Deze was niet in het andere artikel te zien maar deze heb ik gister nog maar nieuw gekocht haha, het was 1 + 1 gratis dus ik moest er toch echt weer 4 kopen en dit is daar dus een van :)

De naam van deze kleur is Serendipity. Ik zag hem staan en ik vond hem echt prachtig. Het is een best neutrale kleur. Hij past denk ik wel overal bij, Het is een beetje een grijs achtige/ paars achtige kleur. Het ligt er een beetje aan hoe je naar de kleur kijkt.
 Even sorry voor de ongelijke nagels haha ze zijn allemaal aan het afbreken helaas

Hier zie je de nagellak op mijn nagels. Ik vind de kleur op mijn nagels echt heel erg mooi. Het is een goed dekkende kleur en de lak is gewoon ook erg fijn. Gewoon hetzelfde als alle andere essence lakken. Ook zoals alle andere heeft hij een heel erg fijn kwastje. Je hoeft eigenlijk maar 1 keer over je nagels en je hebt gelijk je hele nagel bedekt.

Ik ben erg tevreden over dit lakje. Hij is prachtig en ik vind hem echt fijn! Ik zou hem echt aanraden aan jullie :)

Wat vinden jullie van de kleur?

Bedankt voor het lezen :D

Liefs Quintyy  

24 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een erg mooie lila kleur. Ik heb van deze nagellak lijn nog een roze en blauwe ook erg mooie kleuren maar het gaat er wel snel af bij mij helaas.
    Anyway, leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kleurtje! Ik hou wel van dit soort kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, een lila lakje. Ik heb een tijdje geleden ook een lila lakje gekocht, van Catrice.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kleurtje zeg! Fijn ook dat hij zo goed dekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Apart kleurtje, maar dat vind ik juist leuuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar hoe lang het daadwerkelijk blijft zitten, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een bijzonder kleurtje, maar geef mij maar Essie, Catrice of rimmel voor lakjes! :)

    Ps. Ik geef momenteel een box weg. Zin om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kleurtje! Ik heb echt de neiging nooit meer nagellak te dragen aangezien ik altijd vergeet het er weer af te halen en dagen met nagellak die er half af is rond loop haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kleurtje!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het kleurtje is echt prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, mooie kleur! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne dekking vooral! Na 1 laagje al zo'n effect, dat is de moeite!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kleur ziet er heel goed uit! Wat heb je trouwens ook mooie nagels, ik ben jaloers haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kleurtje! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben gek op dit soort kleurtjes! Heel mooi! Xx
    Ps; o, en ik zie net dat kleine stukje onder je foto in de zijbalk; "vind" is daar met -dat ;)

    BeantwoordenVerwijderen