Pagina's

vrijdag 27 februari 2015

New in | Essence like an unforgettable kiss + Essence hidden stories

Hoii Lieve lezers,
Zoals jullie misschien wel aan de titel zien heb ik weer eens nieuwe nagellakjes gekocht! Deze keer zijn het de kleuren, Like an unforgettable kiss en Hidden stories. De hidden stories was al in de uitverkoop dus deze heb ik maar voor €1 gekocht. Die andere van volgens mij €1,79.

Dit is de Essence uforgettable kiss. Ik had deze al op een andere blog zien staan en ik vond hem wel echt super mooi en wilde hem daarom ook zelf hebben. Toen de laatste keer in de stad was zag ik hem staan en heb ik hem snel gepakt want gelukkig stond hij er nog!

 Dit is de Hidden Stories. Deze had ik al zien staan in de winkel maar ik was nog niet overtuigd. Toen ik met die andere nagellak bij de kassa kwam zag ik een bakje staan met allemaal goedkope makeup en ik moest natuurlijk een kijkje nemen. Nu zag ik deze staan voor maar 1 euro en kon ik hem natuurlijk niet laten liggen!
 

Hieronder zie je hidden stories op mijn nagels. Ik vind het een heel mooi kleurtje. Zoals op de dop staat is het een matallic kleurtje en dat zie ik wel ja. Ik vind het een hele mooie kleur en ik denk dat ik hem wel vaak ga gebruiken. ( ben wel even gestop met nagellak want heb allemaal scheuren in mijn nagels en ik denk dat het door de nagellak komt maar dat weet ik niet zeker haha ik hoop dat het snel overgaat want ik kan niet zonder mijn nagellakjes!)


 Hieronder zie je like an unforgettable kiss op mijn nagels. Dit vind ik ook echt een prachtige kleur. Hij glans heel mooi al zonder topcoat erop. Het is een hele mooie kleur paars vind ik. Hij is best licht voor een paarse kleur en daarom vind ik hem uniek en wilde ik deze nagellak ook hebben. Ik houd van dit kleurtje!

Wat vind je van mijn nieuwe nagellakjes, Mooi he haha?

Bedankt voor het lezen,
Lovee, Quintyy

22 opmerkingen:

  1. Hidden stories is echt mooi! De andere vind ik minder, ik ben niet zo'n fan van paars.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je leuke lakjes gekocht! Ik vind beide kleuren heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lakjes heb je gekocht! Ik moet ook nog weer eens naar Kruidvat hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die Hidden stories ziet er beter uit dan dat ik verwachtte! Hij is erg mooi! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Paars is niet echt mijn kleurtje, vind die andere wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh mooie kleurtjes! Paarse vind ik wel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral de paarse kleur vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lakjes! Vooral dat paarse kleurtje vind ik tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat metallic kleurtje ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan niet kiezen welke ik mooier vind. Allebei super leuk!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie lakjes. De paars is alleen iets minder favoriet bij mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind Hidden Stories heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat paarse lakje is echt mooi, ik moet ook meer paars gaan dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb je blog net ontdekt en je maakt zulke leuke posts!
    Sorry dat moest ik ff kwijt, ik vind de layout van je blog echt geweldig :)
    Mooie lakjes!

    xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen