Pagina's

vrijdag 3 april 2015

lifestyle | MuurQuotes


Hoi allemaal,

Muur quotes. Ooit van gehoord ? Misschien ooit gebruik? Nee? lees dan snel verder over mijn muur quotes en mijn ervaringen ermee haha


Ik vond mijn muur toch wel erg leeg. Want ik heb er afgelopen jaar al mijn Justin Bieber posters afgehaald *snik* en daardoor heen kon je de muur bijna niet meer zien dus en lege muur is dus echt heel leeg. Daarom toen ik afgelopen keer in de stad was heb ik muur quotes gekocht. Mama zag ze liggen en ik vond het ook wel een goed idee.

Ik heb 2 quotes gekocht en ik dacht dat jet wel makkelijk zou zijn om ze op te plakken. Ik dacht gewoon simpel van ren plak velletje afhalen en op mijn muur plakken, maar nee hoor zo spel was het niet.

Ten eerste zat het op een vel papier. Hierbij zat een plastic plak vel papier, Dit plastice moest je precies over het andere papier plakken. Dit klinkt misschien makkelijk maar het was niest normaal moeilijk. Gelukkig had Ik mama om mee te helpen.

Toen alles ongeveer goed zat gingen we naar mijn Kamer om het op te plakken. Nu moest je weer het doorzichtige plakpapier erafhalen en hier zaten de letters aan. Als je nu het plastic op je muur plakte en het plastic er weer afhaalde had je mooie letters op je muur.

Behalve natuurlijk Quinty. Want Quinty heeft behang en had er niet over nagedacht dat als ze het ppakpapier erad zou halen dat ze dan haar behang er mee aftrok. Oeps...

Nu zit het dus wel op mijn muur maar wel nog met het glanzende doorzichtige plakpapier.  Wat er niet zo heel mooie glad op zit maar ja. Ik ga er nu iets van een randje  omheen maken dat het eruit ziet dat er een lijst of iets omheen zit haha want zo is het niet zo mooi.

Gelukkig zijn het mooie Quotes

Hebben jullie toevallig ook al eens zo'n innerlijke blonde actie gehad? Zo ja wat voor een haha ? Ik ben erg nieuwsgierig!

Bedankt voor het lezen :)

Liefs Quinty

19 opmerkingen:

  1. Ik vind het er wel leuk uitzien! Mooie quotes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die muur quotes, ik heb er zelf ook een!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van muurquotes :) Ik heb er ook eentje in de slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oops, jammer van dat plastiek :-( De quotes zijn inderdaad wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die muur quotes, alleen zou ik niet dat glimmende plastic erom heen willen. dan zou ik ze liever letter voor letter op de muur plakken , hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er leuk uit! Zulke acties hebben we allemaal wel eens, toch?! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lastig van dat plastic! Hopelijk kan je het met een lijstje of iets dergelijks nog corrigeren, want verder zijn het leuke quotes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie quotes! Ik houd zelf niet zo van drukte op de muur hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie quotes! Ik heb zelf ook een muur quote! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke quotes! Wel jammer dat je dat plastic eromheen blijft zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah wat zonde dat je het plastic er niet vanaf kon halen. Ik had hier waarschijnlijk zelf ook totaal niet aan gedacht haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! Alleen jammer indd dat je ze zo ziet zitten

    Liefs Shop It and Pop It

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze wel iets hebben, leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei! Behang mee trekken is inderdaad niet wat je wilt :D Hopelijk lukt het om er een lijstje rond te maken. ;) Misschien kan je een kadertje gebruiken waarvan je het glas eruit haalt? Geeft misschien wel een leuk resultaat ^^

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wou ook altijd van die muurquotes maar ik was altijd bang dat ik m'n behang zou verpesten of dat ik het scheef zou plakken. Jammer dat het niet helemaal gelukt is bij je, maar het ziet er nog wel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh neee haha! Balen dat het niet ging zoals je hoopte! Maar een lijstje ofzo eromheen maken is inderdaad wel een idee!

    BeantwoordenVerwijderen