Pagina's

maandag 21 september 2015

Movies | Movies i've seen, hot & not

Hoi lieve allemaal.

Ik ben afgelopen week ziek geweest en daarom hebben jullie geen artikels van mij online zien komen. Ik voel me een stuk beter en daarom konden er nu wel gewoon weer artikels online! Dit keer een artikel over de films die je moet zien :)




San Andreas:
Nadat Californië getroffen wordt door een zware aardbeving zetten SAR-helikopterpiloot Ray en diens ex-vrouw Emma alles op alles om vanuit Los Angeles San Francisco te bereiken om aldaar hun dochter Blake te zoeken en te redden

Wat vond ik ervan?
Ik vond het een hele leuke films, ik hou altijd wel van rampenfilms. Bij deze film zag het er allemaal ook heel echt uit. Ook een voordeel van deze film is dat er ook een beetje romantiek in te zien is en dat vind ik erg belangrijk!

Deze film krijgt van mij zeker wel 4 sterren!
Trailer




In Your Eyes:

Rebecca leeft een comfortabel bestaan aan de Oostkust. Ze heeft echter altijd geweten dat er iets bijzonders aan haar was. De charismatische ex-gevangene Dylan heeft zijn schuld betaald aan de samenleving en is klaar voor een nieuwe start in New Mexico. Wanneer de twee tegenpolen Rebecca en Dylan beseffen dat ze op een vreemde manier met elkaar zijn verbonden ontstaat er een volstrekt unieke metafysische romance.

Wat vond ik ervan?
Ik zie nu trouwens dat hij uit 2014 komt maar wil hem toch aan jullie aanraden. Ik vind het een prachtige film. Het begint nog niet romantisch maar jr merktgewoon dat ze verliefd worden en elkaar overal doorheen slepen! Deze zou ik als ik jullie was meteen gaan kijken!

Deze film krijgt van mij 4,5 ster!
Trailer




Jurassic World :
Omdat mensen na verloop van jaren ondertussen minder onder de indruk waren van dino's, werd als aanvulling een nieuwe dinosauriër ontwikkeld. De laboratoriummedewerkers in het park ontwierpen de zogenaamde Indominus rex, een genetisch gemodificeerde hybride. Het zeer agressieve wezen is echter zó intelligent dat ze de beveiliging kan omzeilen en op deze manier uit haar verblijf ontsnapt. Op dat moment bevinden er zich zo'n 20.000 parkbezoekers op het eiland die nergens toevlucht kunnen zoeken.

Wat vond ik ervan:

Ik vind het wel een leuke film maar niet super. Het zag er allemaal heel spectaculair uit maar vond het dus niet speciaal leuk ofzo. Maar ik heb van de Jurassic park films er een maar half gezien dus misschien vind ik hem leuker als ik ze allemaal gezien heb maar op dit moment niet.

Deze film krijgt van mij 2 sterren
Trailer




Paper towns:
Quentin is al vanaf het begin van de middelbare school verliefd op zijn mysterieuze buurmeisje Margo. Als ze hem op een avond benadert, verdwijnt ze de dag erna plotseling. Met Margo's verdwijning komt Quentin in een zoektocht terecht.

Wat vond ik ervan?
Ik vond het een erg leuke film met romantiek erin en ook wat mysterie. Wel vond ik het als een verfilming van een John green boek een beetje tegenvallen maarja dat kan ook bijna niet anders na de fault in our stars. Wat ik ook wel vreemd vond is dat Cara delevingne een van de hoofdrollen speelde maar bijna niet in de film voor komt.  Maar ondans dat was het een erg leuke film.

Deze film krijgt van mij 4 sterren
Trailer




 Films die ik nog moet zien maar waar ik erg benieuwd naar ben!






























Jem and the holograms
Zanger Jerrica Benton, haar zuster Kimber, en haar vrienden Aja en Shana, beginnende muzikanten, beginnen aan een zoektocht om supersterren te worden

Deze film lijkt me echt gaaf een typische Quinty film!
Trailer:
































The hunger games, mockingjay part 2
Ik kan op internet geen goede uitleg vinden over deze film maar iedereen kent het verhaal wel denk ik.

Hij lijkt mij super leuk, tot nu toe vond ik alle hunger games films er leuk!
Trailer:

















The maze runner, the scorch trials:
Thomas en de anderen die ontsnapt zijn uit het labyrint worden ondergebracht in een grote slaapzaal. Mensen roepen en tieren aan hun raam, ze worden Cranks genoemd, die zijn besmet met een virus genaamd de Vuring. Het virus nestelt zich in de hersenen en zorgt ervoor dat je niet meer menselijk of zelfs dierlijk kunt denken.

Ik ben erg benieuwd naar deze film, hij lijkt me echt mega leuk en ga er ook binnenkort heeft met mama :)

Trailer



Ik hoop dat jullie hier een paar leuke films zien, ik raad ze bijna allemaal aan jullie aan.

Welke lijkt jullie leuk?

Bedankt voor het lezen
Liefs Quinty



Bron:Wikipedia

13 opmerkingen:

  1. Hmm die eerste wil ik zien. Rampenfilms kijk ik graag. Hunger games en maze runner wil ik ook graag zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed allemaal :-D Ik heb nu weer zin om naar de film te gaan hihi.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo benieuwd naar het tweede deel van The Maze Runner! In your eyes klinkt ook wel leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Paper Towns vond ik ook echt een fantastische film. In Your Eyes wil ik heel graag nog zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De film 'In your eyes' spreekt me wel aan, ik ben dol op dat soort films! Paper towns wil ik echt al zó lang een keertje zien! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet nog steeds deel 1 kijken van de hungergames. Maar ik denk dat ik het pas doe als deze uit is. Kan ik ze gelijk allebei kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil nog steeds Paper towns heel graag zien! Lijkt me een leuke film, zeker omdat Cara er (maar even) in voorkomt haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond paper towns echt tegenvallen. Het boek is toch leuker dan de film ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jurassic World vond ik ontzettend gaaf! Ik ben heel benieuwd naar Paper Towns, vond het boek in vergelijking met de andere boeken van John Green niet uitzonderlijk. En die nieuwe Mockingjay wil ik ook ontzettend graag zien! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. San andreas en jurassic world wil ik nog graag kijken en natuurlijk ook het vervolg van maze runner :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kijk heel hard uit naar de hunger games part 2! The scorch trials ben ik deze week gaan zien en vond ik onwijs goed en ook wat enger als de eerste film.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tijdje terug keek ik ook de film, in your eyes, vond ik echt een hele mooie film!

    BeantwoordenVerwijderen