Pagina's

vrijdag 8 mei 2015

Model of the week | Een grote verandering


Hoi lieve allemaal,

Vandaag een artikel over een model die ik op school heb geknipt. Ze wilde er een groot stuk vanaf dus dit vond ik heel leuk om te doen want dan zie je echt verandering!


Dit is Manon. Ze ging mee als model naar school en dat vond ik heel leuk.  Ze was nog aan het twijfelen of ze het korter wilde of dat ze alleen een stukje korter wilde.
Maaar ik heb haar een beetje overtuigd volgens mij en ze is gegaan voor het grote stuk er af.
De bovenstaande foto is natuurlijk een voor foto.

Ze wilde het achter iets korter en voor.iets langer. Dit.heb ik gedaan maar van haar mocht het nog iets meer.  Maar het haar was er al af haha: ) daar gaan we se volgende keer aan werken.





Nu komt de eindfoto.  Wat ziet het er gaaf uit he. Het staat haar heel leuk vind ik, maar wel heel anders.  Maar beter anders: ) op.de foto heb ik het ook mooi gestijld,  van zich zelf heeft ze niet zo'n stijl haar haha: )

Ennn? ?

Wat vinden jullie ervan?  Gaaf he!

Ik vond het echt heel erg leuk om dit te doen want het verschil zie.je goed

Bedankt voor het lezen,
Liefs Quinty


23 opmerkingen:

  1. Wauw super tof dat je dit mocht doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er mooi uit! Echt gaaf dat je dit kon doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! Ik vind dit een hele mooie lengte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel even slikken als er zo'n stuk af gaat! :o

    Ps. Ik geef momenteel een box weg. Zin om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat Manon echt super! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kort haar staat erg goed bij haar!
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Staat je mooi :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat is veel haar! Maar het staat haar supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dat heb je prachtig gedaan! Ze staat goed met korter haar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed gedaan, staat haar mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staat haar wel heel goed! Ik ben zelf altijd wel een watje met mijn haar aflaten knippen haha, terwijl het soms juist heel leuk kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het er wel mooi uitzien, ze staat er mooi mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is inderdaad een groot verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is inderdaad een groot verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt het echt super gedaan! Kort haar staat haar trouwens ook echt heel goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ziet er heel goed uit! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen