Pagina's

woensdag 6 mei 2015

Recept | Banaan-aardbeien shake

 Hoi allemaal,
vandaag heb ik eens een recept voor jullie. Het is een recept voor een shake met banaan en aardbei erin. Ik heb eigenlijk dit gewoon zelf verzonnen door verschillende dingen bij elkaar te gooien maar zelf vind ik hem erg lekker!


Op de bovenstaande foto zie je wat je allemaal nodig hebt, maar om het duidelijk te maken zal ik het hieronder nog even opschrijven:
- Yoghurt
- Honing
- 1 banaan
- 3 aardbeien
- Staafmixer
- Maatbeker
- Glas

Hieronder zie je stap voor stap op de foto's hoe ik het gedaan heb!

EN klaar is kees. Ziet het er niet heerlijk uit?
Nou hij was echt heel erg lekker hoor!



















Zelf vind ik een foto recept altijd wel fijn. Ik begrijp het dan beter als tekst. Ik weet niet of jullie dit ook zo vinden maar dacht ik zal het eens proberen :)

In heb in dit recept niet echt aan hoeveelheden gehouden. Bij de yoghurt en honing heb ik gewoon een beetje gegokt van welke hoeveelheid ik normaal lekker vind.

Laat in de reacties maar weten of jullie zo'n foto recept ook fijn vinden of dat jullie het helemaal niet duidelijk vonden :) Ben benieuwd!

Bedankt voor het lezen
LIEFSS QUINTYY

7 opmerkingen:

  1. Ohh, dat lijkt mij heerlijk meis!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks good! Werkt dat nou goed met een staafmixer? Of zou je liever een blender gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt heel erg lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heerlijk uit. Ik heb ook liever foto's hoor. Eergister maakte ik een recept uit het kookboek van Rens Kroes en halverwege wist ik echt niet of ik het nou goed deed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yummie, dit ziet er lekker uit! Momenteel drink ik iedere dag een (groene) smoothie. Ik vind het heerlijk en ik merk dat ik meer energie heb.

    BeantwoordenVerwijderen