Pagina's

woensdag 13 mei 2015

Concert | Gewonnen kaartjes voor NIELSONN!


Hoi lieve allemaal,
Vandaag een artikel over iets heeeel leuks. Ik had namelijk kaartjes gewonnen voor NIELSON WHOEEEE. Echt super gaaf vond ik dat. Je kon meedoen met een prijsvraag op mtv en ik had 2 kaartjes gewonnen en afgelopen maandag was het zover!
Het concert was in de beurs van berlage in Amsterdam. Toen ik zag dat ik twee kaartjes had gewonnen dacht ik meteen van oeh wie moet ik meenemen. Ik vroeg het aan Manon en die wilde wel graag mee dus die is gezellig mee gegaan.

De aanvang was om 8 uur en ik wilde er natuurlijk wel optijd zijn dus we hadden in Den Bosch de trein van 18,26 en we waren om 19:26 in Amsterdam. We wisten allebei niet precies waar het was maar het was niet zo moeilijk. Er stond al een mega rij voor de deur. Snel zijn we dus ook in de rij gaan staan.

Iets over 8 mochten we naar binnen, moet ik mijn kaartje laten zien en mijn naam zeggen en we kregen een bandje om. Toen hingen we onze jassen in de gratis gardarobe en zijn we even naar de wc gegaan. Ik wilde zo snel mogelijk naar binnen want was bang dat het al vol zou staan en dat we dus achteraan moesten staan. Maar toen we binnen kwamen stond iedereen heel verspreid maar meer aan de achterkant dus zijn we eerst iets te drinken gaan halen. We hadden allebei een bier.

Toen zijn we bij het podium gaan staan. Een beetje zigzaggen naar de legen plaatsen en we stonden gewoon bekant vooraan! Echt op de 4e rij ongeveer. Het was echt dicht bij en hier was ik reuze blij om. Nu konden we hem dus ook echt zien haha.

Iets over 9 uur kwam Kay van MTV op het podium om Nielson aan te kondigen en toen kwam hij het podium op. OEEEH wat is hij leuk waren mijn eerste gedachte. Hij zag er echt super cute uit haha! Als jullie het misschien nog niet wisten. Ik ben erg fan haha. Hij heeft een aantal bekende en nieuwe liedjes gezongen. Zelfs al een liedje van de EP die pas in oktober uit komt. Prachtig nummer trouwens, een hele mooie tekst.

Hier heb ik een paar filmpjes. Het is niet de allerbeste kwaliteit maar het is echt leuk om te zien. De manier hoe hij zingt en de gezichtsuitdrukkingen, echt prachtig. Als ik de filmpjes ook terug kijk krijg ik echt een brede lach op mijn gezicht!

En hieronder zie je een filmpje van en dansende Nielson. Ookal claimt hij niet te kunnen dansen ziet het er toch erg sexy als hij danst uit haha :D




Ik vond het een hele geslaagde avond het was echt SSUUPPEERR leuk haha. Het enige minpunt was dat het iets korter duurde dan ik had verwacht want in de uitnodiging stond dat het van 20:00 tot 23:00 zou duren maar we hebben nielson uiteindelijk maar een uurtje gezien. Maarja, hij was zo leuk dat dat nou ook weer niet zo heel erg was

Ik heb zelf het gevoel dat ik oogcontact heb gehad haha maar ik zal wel niet de enige zijn. Dat zegt waarschijnlijk gewoon dat hij een goede artiest is en veel het publiek in kijkt haha :D

Maaaar het was dus echt heeel erg leuk en als er nog eens zoiets is ga ik heel graag nog een keer !!

Ohhh hij is echt zo leuk haha :D

Wat vinden jullie van Nielson?

Bedankt voor het lezen
Liefs Quintyy

4 opmerkingen:

  1. Wat onwijs leuk. Mijn vriend en ik luisteren ook graag naar hem, hij heeft zulke leuke muziek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat je hebt gewonnen! Zo te zien heb je genoten! En fijn dat je zo vooraan stond, dan zie je teminste wat haha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat je had gewonnen! Gefeliciteerd nog haha! Zo te zien heb je lekker genoten ! Hij heeft leuke liedjes alleen niet helemaal mijn smaak
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat gaaf dat je kaartjes hebt gewonnen! Ik heb niet zoveel met Nielson maar het lijkt me wel heel gaaf om een Nederlands concert mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen