Pagina's

vrijdag 15 mei 2015

Film Review | Pitch Perfect 2


Hoi lieve allemaal.
Iedere vakantie ga Ik samen met mama naar de bioscoop.  Deze keer was de film pitch perfect 2 aan de beurt. Lees je mee over hoe Ik hem vond?

Pitch Perfect 2 is een vervolg op pitch perfect 1 *obviously*. Het speelt zich wel 3 jaar verder af. Bij pitch perfect 1 zie je dat ze op het einde regionals winnen en in film 2 hebben ze het al 3 keer gewonnen.

Een beetje waar de film over gaat: )
De barden bellas zijn doordat ze zovaak regionals hebben gewonnen erg bekend geworden en mogen hierom veel.optreden. als er bij een erg belangrijk optreden iets gruwelijk fout gaat worden de bellas geschorst.  Het enige wat ze kunnen doen om weer mee te mogen doen is her WK winnen Dit word moeilijk want er heeft nog nooit een amerikaas team gewonnen. Ze hebben veel ups en downs. Maar het belangrijkste is natuurlijk, winnen ze het WK?

Ik vond het echt een super erg leuke film,  hij was nog beter als de eerste en die.vond ik zo leuk dat ik hem al 1000X heb gekeken. Snap je hoe leuk ik hem.vond?

Er word echt weer veel mooi in gezongen vooral door het Duitse team vind ik. Als ze beginnen met zingen krijg ik gewoon kippenvel.  Natuurlijke zingen de bellas ook heel mooi.  Het enige minpunt van de film vind ik dat er niet heel veel nummer in zitten die ik ken maar het mooie gezang maat dit al minder erg.

Kijk hieronder snel de trailer!

Als ik jullie was zou ik de film erg snel gaan kijken want hij is echt super. De grappigheid van Fat Amy.  Toch dat beetje romantiek en natuurlik het mooie gezang. Wat wil je nog meer.in een film

Hij draait al sinds gister. Snel gaan kijken!

Wat vonden jullie van pitch pefcect 1 en als je die al gezien hebt van 2?

Bedankt voor het lezen en veel kijkplezier !

Liefs Quintyy 

15 opmerkingen:

  1. Hier ben ik erg benieuwd naar! Volgensmij was gisteren deel 1 op tv..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen! Zo'n vermoeden had ik al toen ik de trailers zag, dat deel 2 leuker zal zijn. Ben heel erg benieuwd, dus ga zeker 1 van deze dagen naar de bios :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk niet dat het iets voor mij is, misschien iets te veel meidenfilm haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de eerste nog niet eens gezien, oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben erg benieuwd naar pitch perfect 2! Ik vond de eerste film erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke review! Ik wil Pitch Perfect 2 zeker nog gaan zien, ik vond het eerste deel ook al erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne review! Het is niet helemaal mijn ding, ik houd niet zo van die meidenfilms ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne review! Het is niet helemaal mijn ding, ik houd niet zo van die meidenfilms ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik houd wel van dit soort films haha!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben dol op de 1 dus deze moet ik ook maar gaan zien xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne review, ben benieuwd naar deze film.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aah deze wil ik zo graag zien! Ik vond Pitch Perfect echt verrassend tof. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze staat ook nog op mijn te kijken lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. great post!!We could follow each other ???....Let me know,and i follow you too!!!now i follow you on bloglovin ,i hope you follow me back!!kiss

    BeantwoordenVerwijderen