Pagina's

woensdag 1 april 2015

Models of the week

Hoi lieve allemaal,,
Sorry voor dit late artikel.

Vandaag een artikel over modellen die ik heb geknipt op school en op stage ! Ik heb mama en mijn nichtje Kris geknipt!
Ten eerste heb afgelopen zaterdag mijn nichtje Kris geknipt.

Het was gewoon  weer puntjes knippen. Ik vond het erg leuk dat kris mee was gegaan want ik had haar nog nooit geknipt heel leuk hihi.


Het was ook best goed gegaan. Een paar correcties maar voor de rest was het wel goed gegaan. Ze was er ook blij mee.  Ik was heel verbaasd hoe lang haar haren waren haha. Ze is nu 11 volgens mij en heeft nu al mooi lang haar hihi!

Ten tweede heb ik mama vandaag geknipt. Dit was iets moeilijker maar ik had het al ooit geknipt dus wist wel wat ik moest doen.  Ook dit was aardig goed gegaan.

Bij mama heb ik eerst bovenop laagjes geknipt, dan gelijkmatig en onderin gradatie. Voor jullie waarschijnlijk onzintaal maar ik begrijp wat het is haha.

Toen moest ik het nog in vorm brengen en heb ik het geföhnd en in model gebracht.

Ook bij dit model een paar correcties maar voor se rest was het goed geknipt!

Hoe vinden jullie het eruit zien?

Bedankt voo het lezen
Liefs Quinty

4 opmerkingen: