Pagina's

maandag 23 maart 2015

Lifestyle | Time for a change


Hoi allemaal,

Zoals jullie misschien wel wisten ben ik een lange tijd bezig geweest met lijnen. Ik vond dit heel moeilijk en ben een tijd geleden er ook mee gestopt. Maar omdat ik mijn lichaam weer zie veranderen heb ik besloten weer te gaan beginnen.


Vanaf vandaag ga ik weer beginnen met lijnen. Maar dit is niet het enige wat ik ga doen. Deze keer ga ik ook oefeningen doen. Daarom ook deze artikelen. Iedere week of 2 weken maak ik ren artikel over mijn vooruitgangen.  Ik maar daarom ook een foto van voren en van de zijkant van mijn lichaam en ik hoop natuurlijk dat er veranderingen te zien gaan zijn,

Hier onder zie je het begin. Nee ik schaam me niet voor mijn lichaam en vind het helemaal niet erg om het aan jullie te laten zien maar vind het nu gewoon iets te dik worden.

Ik ga nog niet wegen. Ik wil nog niet weten in kilo's hoeveel ik afval maar in de looks.  Als ik mijn lichaam weer mooi vind en als ik weer broeken pas vind ik het weer goed. Jammer genoeg kan ik dan niet weer in mijn oude ritme vallen maar moet ik altijd nog op mijn lijn letten.

Wat vinden jullie ervan dat ik dit artikel doe?

Bedankt voor het lezen!

Liefs Quinty


17 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel goed dat je gaat lijnen, zonder heel erg op je gewicht te letten. Ik. heb niet zulke goede ervaringen met lijnen, maar jah. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg knap dat je gaat lijnen, ook dat je er zo open voor uit komt dat doen niet veel je na! Hopelijk bereik je waar je op hoopt! Even volhouden maar dan heb je ook wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben geen fan van lijnen maar als jij je niet prettig in je lichaam voelt dan moet je er zeker aan werken. Heel veel succes en ben benieuwd naar je voortgang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap dat je gaat lijnen! Ik vind dit wel een leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap dat je dit durft! Ik ben benieuwd wat je er allemaal aan doet om af te vallen! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap dat je dit met je lezers wil delen! Veel succes! Ik ben benieuwd naar de andere artikelen ;) X Mouna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes! Knap dat je dit deelt met ons. Misschien is dat ook wel een goeie manier om gemotiveerd te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes! Ik ben benieuwd naar je proces! Ik weet niet hoe jouw lichaam werkt, maar ik denk dat je als je niet te extreem lijnt en eigenlijk vooral gezond eet (80% gezond, 20% minder gezond) je het als je eenmaal weer je lijntje terug hebt het ook makkelijker vol te houden blijft als je eenmaal resultaat hebt. Ik ben trouwens wel heel benieuwd welke oefeningen je gaat doen! Ik ben zelf bezig met Blogilates, niet om af te vallen, maar om sterker te worden en ik ben benieuwd of ik daar ook resultaat van zal zien, aangezien ik van nature al een slanke bouw heb. Hopelijk wordt alles wel iets gespierder, dat vind ik wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed bezig! Ik ben ook van plan om weer te beginnen, moet alleen nog even motivatie vinden, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel succes! Ik ben zelf nu ook veel bezig met het gezond eten en vooral het meer sporten. Heel goed dat je niet op je gewicht gaat letten met het lijnen maar meer op je lichaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel veel succes met het lijnen.! ik ben zelf ook net weer begonnen, zodat ik in de zomer mezelf fijner voel in bikini xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel succes! Wat knap trouwens dat je dit zo wil delen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens je super veel succes! Knap dat je dit doet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat knap en gedurft dat je dat ons laat zien. Heel veel succes! Ik ben erg benieuwd.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben ontzettend benieuwd! Ik hoop dat het je goed vergaat! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eerlijk gezegd vind ik het totaal niet nodig dat je moet gaan lijnen, je lichaam ziet er perfect normaal uit! Maar ik ben benieuwd wat het gaat opleveren!

    BeantwoordenVerwijderen