Pagina's

vrijdag 13 maart 2015

Beauty | 6 nieuwe nagellakjes, dankjewel sale !

Hoi lieve allemaal,

Vandaag heb ik een artikel over mijn nieuwe nagellakjes voor jullie. Ik las in het kruitvat blaadje dat de essence nagellakjes 2 voor €1,50 waren en dit kan ik natuurlijk niet laten liggen. Ik heb er dan maar ook meteen 6 gekocht! :)
Het is echt een niet normaal goede sale. Als je normaal 1 essence nagellakje koopt is deze €1,69 en nu heb je er 2 voor €1,50 omgg!!

Wij hebben bij ons in de buurt 2 kruitvats. Ik ging eerst naar de kruitvat die het dichtste bij lag. Hier liep ik gelijk naar de essence toe hadden ze letterlijk nog maar 4 lakjes staan. Waarvan ik er al zeker 2 had dus heb ik gelijk de andere 2 gepakt. Een oranje en een rode. Een rode nagellak kun je wel 100 hebben haha maar in deze zitten mooie glittertjes! Oranje draag ik niet echt vaak maarja, het word wel weer eens voetbal.



Ik vond eigenlijk 2 te weinig. Voor zo'n prijs wilde ik er ook echt meer. Daarom ben ik weer de auto in gestapt en naar de andere kruitvat gereden. Hier hadden ze er gelukkig nog veel meer staan en had ik wat keuze.
 Ten eerste een doorzichtige. Deze kun je altijd gebruiken en ik vind ik ook erg mooi om alleen een glansje op je nagels te hebben!
 Dan heb ik een huidskleur achtige met sandeffect. Ik heb meerdere met sandeffect en die vind ik echt prachtig en daarom dacht ik dat deze ook wel mooi zou zijn.
 Dan een blauwe. Hij is donkerblauw en ik had nog niet echt veel donkerblauw dus pakte ik deze ook maar snel.
 
Dan alweer als laatste een donker oud roze achtige kleur. Dit vind ik ook een hele mooie kleur. Ik denk dat het ook een hele mooie kleur is op mijn nagels !

Ik heb nu dus 6 nagellakejs voor maar €4,50 euro!
Echt dat kon ik gewoon niet laten. Als ze nog veel meer mooie kleurtjes hadden had ik er misschien wel 8 gekocht haha. Maar wat moet ik nu in godsnaam met 8 nagellakjes tegelijk hahaha :)

Wat vinden jullie de mooiste kleur?

Bedankt voor het lezen,
Liefs Quinty

23 opmerkingen:

  1. Die huidskleurige met zandeffect lijkt me heel gaaf! Het is dat ik niet zo van de nagellak ben maar anders had ik nu ook zeker gebruik gemaakt van de korting!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie lakjes heb je gekocht! Ik koop zelf ook altijd heel veel in de sale, want het scheelt toch altijd behoorlijk wat met de normale prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kleuren heb je gekocht! Super sale:D Our favorite heb ik ook, erg mooi apart kleurtje. De huidskleurige met sand effect lijkt me ook heel mooi, heb hem nog niet gezien in de schappen, toch maar eens beter kijken want ik vind hem wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een aantal van de lakjes die jij hebt gekocht heb ik ook, ze zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren heb je uitgekozen! Fijn ook dat je maar zo weinig geld kwijt was, dat maakt het extra leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die huidskleurige en die oud roze vind ik het mooist. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die oudroze kleur heel mooi, benieuwd hoe die eruit ziet op de nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurtjes heb je uitgekozen, vind de eerste het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die huidskleur achtige met sand effect heb ik ook gehad, maar er bleef snel vuil achter de 'zandkorreltjes' zitten. Jammer! Want het kleurtje is wel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, die donker blauwe is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooie kleurtjes! Die donkerblauwe vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kleuren, ik vind de Essence lakjes altijd erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie lakjes allemaal! 6 nagellakjes voor dat geld is idd niet duur :D Mij lijkt dat nude lakje met dat zandeffect erg mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mij lijkt de huids/zandkleur heel mooi. Geen geld voor nagellakjes, ik kan me goed voorstellen waarom je er meer hebt gekocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kleuren :-D I love sale to haha.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk, allemaal nieuwe nagellakjes! Ik ben benieuwd naar het huidskleurige lakje met sandeffect! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind de laatste ook het leukste denk ik!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een koopje ;) Leuke lakjes heb je uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke lakjes ben benieuwd naar de swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lang geleden dat ik nog eens een Essence lakje getest heb

    BeantwoordenVerwijderen