Pagina's

vrijdag 20 maart 2015

Review | Rituals handverzorging

 Hoi allemaal,
Vandaag toen ik thuis kwam zag ik dit pakketje op tafel liggen. We hadden lekkere handcreme en hand scrub gewonnen bij de postcodeloterij. Lucky us. Ik gelijk uitproberen en reviewen voor jullie natuurlijk. Ik kan alvast vertellen dat het heerlijke producten zijn!

 Hier zie je beide flesjes. Het zijn niet zulke grote flesjes maar gewone maat van een handcreme. De groene is de handcreme en die heet Ginkgo's secret en de zilvere is de scrub en die heet miracle scrub.Hier gaan we het eerst over hebben.

 Sorry voor de overbelichte foto btw. De scrub vind ik heel fijn. Als ik hem op mijn hand doe voel ik gelijk dat het een scrub is.

Hij ruikt echt heerlijk. Je moet hem in de handen uitsmeren. Gewoon lekker je handen over mekaar heen wrijven hoe je het met een handcreme of zeep ofzo ook doet. Je voelt nu gewoon dat hij scrubt ( geen idee of dat echt iets is haha) Als je dit een tijdje hebt gedaan spoel je de scrub af met lauw/warm water en je handen zijn nu echt super lekker zacht. Echt heel zacht en je handen ruiken nu ook lekker. De geur kan ik niet echt beschrijven maar het is iets fruitig's


 Nu is het de beurt aan de handcreme. Ik had verwacht dat het gaatje net zo groot zou zijn als bij de scrub maar dat is niet zo. Hier zit een mini gaatje in. Mama zegt ook dat dat dan komt omdat je maar een beetje nodig hebt, maar daar kwam ik dus pas achter toen ik een grote klodder op mijn hand had gedaan. Ook deze ruikt heerlijk.

Hij ruikt wel wat minder fruitiger en wat meer naar een crème maar het is een aangename geur, Ook deze wrijf je gewoon uit over je hele handen. Je laat hem even intrekken. Het intrekken duurt vergeleken met andere handcreme's helemaal niet zo lang en dat vind ik fijn. Als hij ingetrokken is voelen mijn handen helemaal verzorgt.

Lekker zacht, niet meer droog en ze ruiken heerlijk. Wie wilt dat nu niet haha!

Ik ben erg blij met dit product. Ze zijn echt super fijn. Of ik het vaker ga gebruiken weet ik niet want mama heeft het gewonnen dus het is eigenlijk van mama haha:D

Lijken dit jullie geen heelijke producten!

Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel ze in de winkel kosten.

Bedankt voor het lezen,
Love, Quinty


23 opmerkingen:

  1. De geur lijkt me lekker! De producten zien er goed uit. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijken me heerlijk en wat leuk dat je dit bij de postcodeloterij gewonnen hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ginkgo's Secret is echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je moeder dit gewonnen heeft! Het lijken mij hele fijne producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De producten van rituals zijn altijd erg leuk vind ik! Maar wat ontzettend leuk dat je dat gewonnen hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de producten van Rituals meestal heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil de hele Rituals winkel altijd hebben :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De handcremes van rituals schijnen erg fijn te zijn, mooie set!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super leuk dat je zo'n set hebt gewonnen! :D Vooral de scrub lijkt me erg fijn x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De producten van rituals ruiken echt altijd heerlijk! Die scrub lijkt me wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh, wat een fijne prijs zeg! Rituals is gewoon altijd super lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijken me heerlijke producten!
    X annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me heerlijk! Ik ben sowieso gek op Rituals. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze producten lijken me heerlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind rituals echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb de groene ook, heerlijk product! Heerlijk geurtje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk geurtje! Rituals ruikt altijd heel goed! En de geurkaarsen masterpiece!
    www.homemade-stories.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh die groene lijn ken ik en die ruikt zo lekker!! =)

    BeantwoordenVerwijderen