Pagina's

maandag 12 januari 2015

School | Cut of the day


Vandaag op school moest ik weer een model knippen. Dit keer was het een mannelijk model waarbij ik moest opknippen. Bas, het vriendje van mijn zus, was zo lief om mee te gaan.
Hij had heel erg lang haar , zo'n 13 cm misschien wel meer. Ik heb er heel veel ook afgeknipt. Dat is altijd wel leuker want dan zie je veel verschil met het eindresultaat. Ik ben dit keer wel een voor foto vergeten dus jullie zien niet echt wat het verschil is maar geloof me maar, het was echt lang.

Ik.vind dat jet goed is gelukt. Hij heeft best wel slag in zijn haren en Hierodor vond ik het opknippen nog wel erg moeilijk omdat het haar niet naar mij luisterde. Maar als het me etc niet zou lukken zou ik de lerares erbij kunnen vragen. Dit heb ik niet vaak gedaan haha, alleen om te controleren en even toen ik vast liep.


Maar uiteindelijk ben ik klaar met het knippen. Nu had ik nog even uitgedund en met het enge scherpe mesje alle onnodige haartjes weggehaald.  Nu ik klaar ben zijn we nog de enige in de klas haha de rest van de klas is al naar huis. Maar ja de rest van de klas had korte modellen dus die hadden niet heel veel werk voor de moesten opknippen.  Ik heb eerst heel het hoofd geknipt zeg maar. Maar dit vind uk helemaal niet erg, Ik doe er liever iets langer over dan te kort ;)

Volgens mij was hij zelf ook wel tevreden. Maar het was wel erg anders dan wat hij had ;)

Hopen dat m'n zus het mooi vind haha :)
Wat vinden jullie ervan?

Bedankt voor het lezen
Kusjes Quinty

14 opmerkingen:

  1. Goed gedaan, toch?!
    Wat aardig dat hij mee wilde gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kapsel! Jammer dat je een voor foto vergeten bent :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel erg goed uit! Als het haar ervoor zeker 13 cm geweest is, dan zal het inderdaad wel een heel groot verschil zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te zien! Je hebt hem netjes geknipt, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We doen dezelfde opleiding! In welk leerjaar zit je? Ik pas in mijn eerste namelijk! Ik doe werken leren! Jij? Echt grappig zeg! Viel me net pas op toen ik ging kijken voor een nieuw artikel op jullie blog haha

    Liefs Valery

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk! Ik zit in het 2e jaar van 3. Ik doe de bol opleiding dus ik ga nu 3 dagen naar school en heb 2 dagen stage :) op welke school doe jij het?
      xxx

      Verwijderen