Pagina's

woensdag 14 januari 2015

WeHeartit | Fashion & Beauty Inspiratie


Hoi allemaal,
Vandaag heb ik even een snel artikel. Maar ben niet bang, morgen komt er van mij nog een echt artikel online maar daar had ik vandaag geen tijd voor. Mijn excuses,  maar ik heb voor jullie een leuk kleding inspiraties artikel voor jullie samen gesteld.


Ik dagelijks op we heart it en hier vind ik mijn inspiratie.  Als ik dingen wil kopen zeg maar kan ik.hierop kijken ' oh dat is Mooi' of ik het dan echt koop is niet altijd zo maar gewoon plaatjes kijken is altijd al leuk toch! Er zitten ook andere plaatsjes dan kleding bij. Make-up en sieraden :)


Ik vind het allemaal hele mooie spullen en als ik er het geld voor zou hebben zou Ik het zeker allemaal kopen!

Wat vinden jullie ervan?
Bedankt voor het lezen

Kusjes Quinty 

3 opmerkingen:

  1. Hele mooie inspiratie foto's! Ik vind die Nike schoenen van de derde foto ook zo leuk eruitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Vind die ooglook erg mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke inspiratie! Hele mooie ooglook en nail art. En al die juwelen vind ik echt geweldig ook.

    BeantwoordenVerwijderen