Pagina's

vrijdag 9 januari 2015

OOTD | Loving the leather skirt



Hoi allemaal,
Vandaag heb ik een outfit of the dat voor jullie. Eigenlijk ben ik vandaag vrij en dan kleed ik me nooit echt aan, maar omdat ik mijn kerstoutfit nog niet aan jullie had laten zien heb ik dezelfde kleren aangedaan en me opgemaakt en mm haar gedaan zoals met kerst. Ik vond het een erg mooie outfit en wilde hem nog graag aan jullie laten zien!




❤Make-up:
Foundation - Etos nummer 1
Poeder - Essence lichtste kleur
Oogschaduw-  catrice palletje brown
Eyeliner-  Essence black
Mascara - Essence
Wenkbrauwen-  Catrice eyebrow pallet blond
Blush-  Hema Brown en Essence baby doll


❤Kleding:

Blouse - Primark
Leren rok - Forever 21
Panty - Zeeman
Schoenen-  Schoenenreus

❤Sieraden
Diamanten oorbelletjes-  Six

Ik vind dit zelf een hele mooie outfit, ik hou van leer. Ik ben niet echt zo van de rokjes maat toen ik deze zag wilde ik hem gelijk hebben. Ik vind ook dat hij me mooi staat hihi
Wat vinden jullie van deze outfit?

Bedankt voor het lezen
Kusjes Quintyy



11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie outfit en look! Ik vind het rokje ook erg mooi en hij staat je ook goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie outfit, staat je goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit! Het rokje staat je inderdaad erg goed en ik vind de blouse ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi je rokje! Ik heb ook een (nep) leren rokje maar dan sluit hij wat strakker aan. Dit model is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit en je hebt echt prachtig haar! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je heel leuk! Zou ik zelf ook wel willen dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie look :-d

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Ben gek op nepleren rokjes/broeken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige outfit en ook je make-up vind ik mooi gedaan! Ik hou van je haar trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie outfit! Echt leuk gecombineerd!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen