Pagina's

woensdag 7 januari 2015

Probleem | Artikelinspiratieloos


Hoi allemaal ❤

Ik wil even zeggen dat ik het heel leuk vind dat jullie onze blog volgen! Hiervoor wil ik jullie erg bedanken!


Ik heb een klein probleempje,  ik vind het nog super leuk om deze blog te hebben maar ik raak een beetje inspiratie loos. Ik weet niet meer precies waar ik artikelen over moet maken. Ik heb al zo veel gedaan en ik wil natuurlijk niet in herhaling vallen. Niet iedere week weer zo'n nailart ofzo :) Het moei vernieuwend blijven en het moet jullie eigenlijk een beetje verassen

Nu heb ik dus jullie hulp nodig. Als jullie willen, willen jullie dan misschien in een reactie achter laten wat jij nog graag als artikel van mij zou willen lezen.  Misschien een idee of tip waar ik nog artikelen over kan maken, het spijt me.echt maar ik weet echt even niet waar ik het over moet doen.

Als jullie mij zouden willen helpen zou ik het heel fijn vinden, ik ga heel erg goed nadenken en hoop dat ik vrijdag wel weer een normaal artikel kan doen.

Bedankt voor het lezen.
Kusjes Quintyy

9 opmerkingen:

  1. Mmm.. inspiratieloos zijn is natuurlijk nooit fijn. Misschien kan je een keer een artikel schrijven over leuke Youtube filmpjes of nieuwe recepten maken. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, vervelend! Ik zou het even niet weten waar je over kan schrijven..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lastig dat je weinig inspiratie hebt! Zelf heb ik er met het bloggen gelukkig geen last van! Wat je zou kunnen doen is over iets persoonlijks schrijven, of iets over je opleiding of je zou een look kunnen maken en zo heb ik nog wel heel veel ideeën haha! Hoop dat het een beetje helpt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nooit leuk :-( Misschien kun je inspiratie op doen van andere blogs? :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ghoh, weet je, inspiratie kan je niet forceren eh. Dat moet vanzelf komen. Misschien helpt een korte blogpauze?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel vervelend! Heb er zelf momenteel ook een beetje last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lastig! Surf anders eens langs buitenlandse bloggers voor leuke originele ideetjes!
    Of vul een TAG in of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ah lastig ik heb er nooit last van.. maybe pinterest?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is altijd erg lastig! Ik haal inspiratie uit pinterest, instagram en andere blogs. Hopelijk kun je je inspiratie daarin weer terug vinden!

    BeantwoordenVerwijderen