Pagina's

zaterdag 3 januari 2015

A day of my life | New years eve

Ook al heb ik jullie al een fijn nieuwjaar gewenst, alsnog allemaal een gezond en gelukkig nieuw jaar gewenst. Ik heb een hele leuke avond gehad en die ga ik met jullie delen vandaag!
Ik had een hele dag gewerkt en was dus heel moe, ik moest tot 5 uur dus ik ben daarna snel naar huis gegaan om me klaar te maken en mijn spullen te pakken. Ik ging oud en nieuw vieren met mijn vriend.

Ik was om half 7 bij mijn vriend en ben toen gelijk een uurtje gaan slapen, hij ging toch vuurwerk afsteken met vrienden dus kon ik mooi even slapen. Om 8 uur werd ik wakker gemaakt en zijn we naar Haaren gefietst.

We gingen naar de Michel, een cafĂ© in Haaren. Een vriendin van een vriend van mijn vriend (snap je hem nog?) woont ernaast en we zouden naar haar toe gaan voordat we naar de Michel gingen. Hele gezellige avond daar gehad en om 12 uur mooi vuurwerk afgestoken. Om 1uur ging de Michel open, we hadden kaartjes moeten kopen. Voor €32,50 kon je naar binnen toe en kon je onbeperkt drinken (bier, wijn & fris) en had je ontbijt. Liefmans was mijn grootste vriend die avond haha!

We hebben het tot 6 uur volgehouden en zijn toen naar huis gefietst en lekker gaan slapen. Ik heb een hele leuke oud & nieuw gehad en ben benieuwd naar 2015!

Hoe was jullie oud & nieuw?

1 opmerking: