Pagina's

zaterdag 24 januari 2015

Model ❤ Model of the week

Hoi allemaal,
Gisteren op stage had ik een model meegenomen.  Ik had een meisje van dansen mee genomen om hightlights bij te zetten. Sit heb ik dan ook gedaan.



Ik vind dat het goed gelukt is, je ziet mooi de Highlights maar het is ook weer niet dat ze super erg opvallen. Toen ik de folies had gezet, vroeg mijn stage begeleidster of Ilona ook geknipt wilde worden. Dit mocht ik ook doen. Het was gewoon puntjes eraf, maar toch hond bij het erg spannend want mijn stagebegeleidster had me nog nooit zien knippen.

Op een paar verbeteringen na had ik het goed gedaan en Ilona ging weer met gezond blond haar naar huis haha:)

Ze was er zelf ook blij mee!

Hoe vinden jullie het eruitzien?

Bedankt voor het lezen,
Liefs Quinty

PS. Niet vergeten mee te doen aan de WINACTIE



12 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Dit zou je best bij mij ook mogen doen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me helemaal voorstellen dat ze er zelf ook erg blij mee is! Ziet er prachtig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg mooi uit, die kleur is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit :) Fijn dat het zo goed is gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Dear :* This post is great !
    Do you want to follow each other? or can you click in link on my last post? :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi resultaat zeg! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi resultaat! Dat kan je goed :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel erg mooi uit! Kan me goed voorstellen dat het wel even spannend is als je stagebegeleidster je nog nooit heeft zien knippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er mooi uit! Ik ga zometeen naar de kapper, een vriendin van me knipt ook :)

    BeantwoordenVerwijderen