Pagina's

maandag 26 januari 2015

Review | Essence french manicure tip guides

Hoi allemaal,
Vandaag heb ik er review voor de Essence french manicure tip guides.  Ik heb deze gisteren gekocht want ik dacht dat het wel leuk was dit eens te proberen.  Vandaag ga ik ze voor jullie reviewen.
Er zitten 3 verschillende vormpjes in:
· Moon manicure 
· Heart manicure 
· Angel Wing manicure

Zoals je ziet zijn het niet echt tips voor de normale french manicure maar voor een iets leukere vorm op je nagels.
Het valt mw een beetje tegen met hoe weinig erin zitten. Er zitten er 10 van elke soort in dus in totaal 30, ik denk dat ik ze dan vaker ga gebruiken anders ben je na 1 keer alle 10 je vingers alle tips al kwijt van een soort.
Ik heb als ondergrond een mint groene gepakt.  De andere kleur die ik gebruik is roze. Die is dus de kleur die de vorm aankrijgt.  De tips die ik heb gebruikt zijn de moon tips 
Als je begint met lakken moet je goed opletten dat je de eerste laag goed laat drogen zodat je als je de tip er zo op hebt zitten, niet gelijk draag nagellak er mee aftrekt als je de tip er weer afhaald. 


Faaaaall,  ik heb het echt slecht gedaan. Zoals je ziet is het resultaat mislukt,  ik ga het zeker nog vaker gebruik en maar dan wel op een andere manier haha ik kan niet stoppen met lachen als ik het resultaat zie.

Deze tips heb ik bij de kruitvat gekocht voor €0,99 

Hebben jullie al ooit zulke tips gebruikt?

Liefs Quinty 

8 opmerkingen:

  1. Och, wat een tegenvaller! Het resultaat is inderdaad wel grappig om zien! Ik heb de tips ook al in men handen gehad en die vervolgens mooi terug in het schap gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat jammer dat het mislukt is, want het idee ervan vind ik wel heel erg leuk! Ik heb zelf nog nooit dit soort tips gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat het wat tegenvalt! Ik heb volgens mij ook wel eens soortgelijke tips gehad en bij mij hielp het ook niet haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, leuk dat je het toch gewoon laat zien, lekker eerlijk! Ik vind nagels lakken al moeilijk genoeg zonder dingen als dit soort tips dus ik heb me er nog niet aan gewaagd. Ik geloof wel gelijk dat het resultaat heel leuk kan zijn, als het allemaal goed gaat. ;) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat het niet helemaal lukte, maar het idee is wel leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahah oh nee! Balen dat ie mislukt is. Ik vind de vormen ook een beetje raar van de tipjes, maar was benieuwd hoe het er uit zag als t wel gelukt was! Volgende keer beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei oei oei, dat kan niet de bedoeling zijn, haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha ik heb ze ook nog ergens liggen, niet echt een topper dus

    BeantwoordenVerwijderen