Pagina's

donderdag 22 januari 2015

WIN | Essence nagellak & lippengloss




Hoi allemaal,
Vandaag heb ik een win actie voor jullie whoeehooee.
Ik deed deze win actie eigenlijk omdat ik zag dat ik 100 volgers had op bloglovin , heb ik de win actie spullen gekocht, zie ik opeens dat er 2 ontvolgers zijn :( Faal, maar ja ik ga deze win actie toch doen! Ik hoop dat je meedoet!
Wat kun je winnen?
Deze keer kun je 2 producten van Essence winnen,  het zijn een lippengloss en een nagellak die bij elkaar kleuren
Lippenglos : Essence XXXL longlasting,  2 coral delight
Nagellak :  Essence colour & go, 109 Off to miami!

Wat moet je doen om dit te winnen?
Het is heel erg simpel om deze leuke spulletjes te winnen,
· laat een reactie achter met je naam en email erin.
· Volg colourfizz op bloglovin en like dit bericht

Om extra kans te maken kun je nog de onderstaande dingen doen:
+ 1 Volg mij op instagram : Quinty_schoot
+ 1 Like colourfizz op Facebook
+ 1 Abonneer je op mijn YouTube account : Quinty schoot



Ik hoop dat je dit een leuke winactie vind en dat je er graag aan mee doet.
De win actie loopt tot 1 Februari 2015 ,23:59
Op 2 februari stuur ik de winnaar een email en als je daar binnen 3 dagen op reageert is dit leuke pakketje van jou, als je niet reageert binnen 3dagen moet ik helaas iemand anders uitkiezen.

Bedankt voor het lezen en veel succes !

Liefs Quinty


7 opmerkingen:

  1. Ik sla deze even over :-) Succes allemaal!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke winactie, ik doe mee. Ik heb alle stappen gedaan :) x

    E-mail: daphsblogger@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat er 2 hebben ontvolgd, maar je hebt er nu weer 99 door mij :). I'm in! Ik heb alles gedaan (ik heet overal iets van Evelijn van Hilten). Liefs, Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe mee!
    alles gedaan
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    youtube; thisjustzoe
    instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen