Pagina's

dinsdag 21 oktober 2014

Stage | Update #7

Ik kan nu officieel zeggen dat ik terug ben want afgelopen zondag heb ik mijn aller laatste stage dagje gehad van afgelopen schooljaar. Ik heb het goed afgesloten en ook met een mooie beoordeling!

Afgelopen twee weken waren de weken waar ik heel erg tegenop zag. Ik had er helemaal geen zin meer in na zo'n lange periode. Toch heb ik het naar mijn zin gehad.

Hoogtepunten van de eerste week:
♡ De wereldromenshow die we hebben opgevoerd
♡ Tropical zwembaddisco
♡ Lekker uiteten met het team

Hoogtepunten tweede week:
♡ De back to the movies show die we hebben opgevoerd
♡ Een fietst tocht naar het paddenstoelenbos
♡ Trick or treat tocht
♡ Julianahoeve bij kaarslicht
♡ Lampionnenoptocht

De tweede week heb ik het veel meer naar mijn zin gehad, ook met de groep die er toen zat. Ik heb mijn stage goed afgesloten en met een beoordelingspunt 7,8!

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat het toch wel leuk was, maar ook fijn dat het nu lekker klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed beoordelingspunt heb je gekregen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed cijfer heb je gekregen! Leuke update :D

    BeantwoordenVerwijderen