Pagina's

maandag 20 oktober 2014

Quinty | Happy almost Birthday


Aankomende woensdag ben ik jarig. Whoehoee ik word 18.
Omdat we aankomende Zondag al iets te doen hadden heb ik gisteren mijn verjaardag gevierd. Get was erg leuk en ik heb een paar leuke cadeautjes gehad die ik vandaag aan jullie ga laten zien!


Ten eerste heb ik natuurlijk een paar centjes gehad. Hoeveel ? Haha dat gaat jullie helemaal niets aan :) dat houd ik lekker voor mezelf 

Dit zijn drie ringen die ik van Anique heb gehad. Het zijn ringen die zij in een setje had gekocht en dit zijn de ringen die ze niet wilde haha 
Bij een van het geld dat ik gehad heb zat deze leuke pompoen 

Dit is een soort gras die ik nog mot laten groeien en dan als het gegroeid is kan ik het in model knippen. Ik denk dat ik hier wel een review over ga maken 

Dit fles je cola met mijn naam erop heb ik van mama en papa ghad. Ik vind het erf leuk van het is een glazen flesje

Deze nieuwe blond mok heb ik ook van mama en papa gehad. Leiuuukkkk hihi ik houd van mokken en dan ook nog eens van blond :)

Deze mooie paarse nagellak heb ik can mijn tante en oom gehad. Het is een erg mooi kleur 

Deze 2 lakjes heb ik van Anique gehad. Ook allebei heel erg mooi!

Ik heb van de vriend van mijn zus 4gezichtsmaskertjes gehad. Op de foto staan er drie maar dat komt omdat ik er gister al een heb gebruikt

Van mijn oom en tante heb ik een fles met allemaal 1-2-5 centjes erin gehad. Ik heb ze uitgezochtd en geteld en het zijn in totaal  480 muntjes met de waarde van 8,54 haha :) er zat ook een tientje in de fles 

Dit is chocolade. Heb ik ook van mama en papa gehad. Ik vind de tekst die erop staat gewoon heel erg leuk hihi

Ooooyewaaaahhhhh  ik heb eindelijk een staafmixer. Eerst mocht ik hem niet van mama maar nu heb ik hem toch gehad boor mijn  verjaardag. Ik ben er heel erg blij mee. 


Voor mijn verjaardag krijg ik ook nog mijn rijbewijs maar die heb uk nog niet dus die kan ik niet laten zien.

Woendaag krijg ik ook nog iets voor mijn verjaardag van Lieke. Ik ben erg nieuwsgierig: )


Bedankt voor het lezen
Kusjes Quinty

3 opmerkingen: