Pagina's

woensdag 22 oktober 2014

Personal | Happy Birthday Quinty


Yeaaahh vandaag ben ik 18 jaar geworden. Vanaf vandaag mag ik weer legaal drinken en ben ik natuurlijk volwassen. Nouja, dat zeggen ze tenminste haha :)
Omdat ik het leuk vind dat ik jarig ben g a ik maar een liedje voor me zelf zingen.

Happy birthday to you
In de wei staat een koe
En die koe zegt, i lovee youu
Happy birthday to youu

Tweeeee violen en een trommel en een fluit, 
want Quinty die is jarig en de vlaggen hangen uit.
 Ei ei ei en we zijn zo blij want Quinty die is jarig en dat vieren wij.

Deee kop van de kat is jarig en zijn pootjes vieren feest. 
Zijn staartje kan niet meedoen want hij is pas ziek geweest.
Hij ging laatst naar het ziekenhuis en had zon pijn aan zijn keel. 
Van al dat dansen en dat springen werd hem veel te veel.

Neurieen
Lalalalalala


Sorry als er fouten in de liedjes zitten. Ik heb ze al heel lang niet meer schrijvend gezongen haha

Vandaag ga ik gezellig met mama rn misschien Anique naar einhoven. primaaark. Dan gaan we lekker in de avond carpaccio, soep en lekker toetje eten. Feestmaal! Dan ool vanavond komt Lieke gezellig. Lieke kon de zondag helaas niet bij zijn dus komt ze vanavond gezellig partyen hihi met wat lekkers en HUGOO (wijn)

Bedankt voor het lezen en heb vandaag een hele leuke dan, ik weet dat ik het ook ga hebben


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd meis!!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. En ik ben benieuwd wat je allemaal bij de Primark hebt gekocht ;) X

    BeantwoordenVerwijderen