Pagina's

donderdag 7 augustus 2014

Hotspot: La Cubanita



Vele van jullie kennen dit restaurant denk ik al wel. Bij La Cubanita kun je genieten van lekkere en verschillende tapas. Het restaurant heeft al vele vestigingen en zo ook eentje in Den Bosch.

Nog voor Enzo's verjaardag (die was in mei) zouden we hier gaan eten. Maar vanwege stage en weinig tijd kwam het er maar niet van. Nu was ik laatst een weekje vrij en zijn we mooi op een donderdag avond uiteten geweest. Van maandag t/m donderdag kun je hier voor 17,50 p.p. onbeperkt tapas eten, de desserts en de drankjes vallen hier buiten.

Ik heb hier al een aantal keer gegeten en het blijft heerlijk. Ik vind het lekker om steeds een ander gerechtje te eten, en om dat ze zo klein zijn kan je best veel op. Naja ik kwam de afgelopen keer niet verder dan 6 gerechtjes. 
Krokante kipkluifjes

Krokante kip met honing


Gehaktballetjes in tomatensaus
Vitella tonato

Carpaccio




Tonijn salade
 
ik heb heerlijk gegeten dus! La Cubanita is een gezellig en leuk restaurant om gezellig met je vrienden of vriendinnen naartoe te gaan. Ik raad het aan om op een doordeweekse dag te gaan, anders betaal je alles per gerechtje.
 
Ben jij al wel is bij La Cubanita geweest?
Kusjes Lieke ♡




1 opmerking:

  1. Ooooo la Cubanita is zoooo lekker. Ik ga er volgende week weer lekker eten :) X

    BeantwoordenVerwijderen