Pagina's

vrijdag 8 augustus 2014

Lets be healthy: Carpaccio Salade

Vandaag gaan we gezond doen.  Ik heb een carpaccio salade gemaakt en hij was lekkeeerr! Zelf houd ik erg veel van carpaccio maar als je het gewoon eet hoe je het normaal doet is het zo snel op. Daarom heb ik er een salade van gemaakt zodat ik er langer van kan doen haha :)

Wat heb je nodig:
- Rucola sla
- Carpaccio met kaas en pijnboompitten

Eerst leg je de hoeveelheid sla die je wilt op een bord. Daarna doe je de carpaccio erop leggen. Je legt het er zo op dat er bijna geen sla meer te zien was. Nu doe je de kaas erover heen. Nu de pijnboompitten.
Nu zitten alle ingrediƫnten erop. Er zit eigenlijk ook dressing bij, maar die doe ik er nooit op want dat vind ik niet lekker. Nu pak je een mes en vork en snij je alles wat op het bord ligt door elkaar. Nu doe je het in een bakje en mix je het nog een beetje. En klaar is kees. Je hebt een lekkere carpaccio salade. Hieronder zijn alle foto's in volgorde.

Zo wat vinden jullie van carpaccio? Ik hou er echt van mmmm:)

Bedankt voor het lezen
Kusjes Quintyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten