Pagina's

woensdag 6 augustus 2014

Review: Haircare Action

 Ik heb vandaag weer een review voor jullie, omdat ik op school de kappersopleiding doe heb ik veel te maken met haar producten. Ze zeggen vaak dat de producten van een merk die ook duur zijn, veel beter zijn maar dat is helemaal niet zo. Deze producten van de Action zijn ook gewoon goed en dat voor ongeveer 3 euro per stuk!



 Dit is de serum spray voor in je haar, Dit doe ik meestal in mijn natte haar zodat als het opdroogt dat het niet zo pluizig is. Deze serum maakt je haar minder pluizig en is goed voor je haar en je gespleten/gebroken punten, door de argan olie die erin zin word het weer van betere kwaliteit!
 Dit is de gewone serum. Van deze serum heb je echt een klein bolletje nodig en dan wrijf je heel vaak met je handen over elkaar zodat het goed verspreid zit over je handen, nu ga je door je haar heen. hierdoor word het ook minder pluizig. Dit doe ik als ik mijn haar gestyld heb en ik het te pluizig vind. Je moet wel oppassen dat je niet te veel doet want een klein beetje te veel maakt je haar al vet.
Dit is de anti-klit spray. Als ik klitten in mijn haren heb gebruik ik deze meestal. Hij ontklit mijn haren goed en dat vind ik erg fijn want als ik erge klitten heb en ik het moet gaan uitkammen word ik meestal chagrijnig haha:) Er staat ook op dat je haar ervan moet gaan glanzen maar dat zie ik niet echt. Maar ik doe het dan meestal ook in nat haar!

Ik raad jullie deze producten zeker aan. Ze zijn gewoon bij de Action te koop voor een klein prijsje.

Welke producten gebruiken jullie voor je haren?

Bedankt voor het lezen,
Kusjes Quintyy

1 opmerking:

  1. bij mijn volgende bezoek ga ik zeker eens op zoek naar deze producten! momenteel gebruik ik af en toe een serum van Yves Rocher :)

    BeantwoordenVerwijderen