Pagina's

donderdag 10 juli 2014

Mini shoplog Hema & Bruna

Deze keer geen filmpje van een shoplog, ik had niet veel gekocht dus vond het niet de moeite waard om er een filmpje over te maken. Lees verder om te zien wat ik heb gekocht.

Als eerst ging ik naar de Bruna, ik had een VVV bon gehad voor het student excellent optreden wat ik heb gedaan. Ik wilde graag het boek 'happy life' van Mascha kopen, ik wilde hem al een tijdje hebben en heb hem nu uiteindelijk gekocht. Het boek was €14,95.
Dan ging ik naar de Hema omdat ik washi tape nodig had voor een leuke DIY die gaat komen. Ik kon bijna niet kiezen tussen de verschillende leuke rolletjes. Uiteindelijk koos ik de rolletjes die je hier op de foto ziet, ik kocht ze voor €2,50.
Ook had ik nog een notitie boekje nodig omdat ik veel artikelen in ga plannen vanwege mijn stage (21). Het leek me wel handig om de dagen aan te kunnen strepen en toen zag ik dit 'to do and blog notes' boekje. Het boekje is al bij vele bekend en natuurlijk wilde ik het ook hebben! Het boekje was maar €2,95.
De Hema begint steeds meer leuke dingen te krijgen vind ik. Zo ook deze leuke agenda die ik mee nam voor €6,95. De duurste agenda van de Hema maar ja, een agenda van de V&D of Bruna kost als snel over de €10,-.
Wat vinden jullie van mijn aankopen?
Kusjes Lieke ♡

2 opmerkingen:

  1. Super leuk! Happy life heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke items, ik werk bij de Hema dus dit zie ik allemaal binnenkomen :) Happy Life lijkt me een leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen