Pagina's

woensdag 9 juli 2014

JustFab

Ik had afgelopen zaterdag een nieuwe tas op JustFab gekocht. Het is een mooie groenachtige tas en ik ben er erg blij mee.

Ik had al een lange tijd een nieuwe tas nodig. Ik had me aangemeld voor de nieuwsbrief van JustFab en kreeg een email binnen dat de eerste aankoop maar 19,95 zou zijn. Ik heb dus een mooie tas gezocht en deze gekocht. Nouja mama heeft hem voor mij gekocht. Ik kreeg nog een tas van haar. Er zaten geen verzendkosten bij dus het was erg goedkoop.

Er stond bij dat hij binnen 2 tot 8 dagen verstuurd zou worden. Ik had hem na 3 dagen al binnen. In het echt is hij nog mooier dan op het plaatje.

Er is wel een minpunt. Ik kreeg er een brief bij over het JustFab vip progamma. Dat ik me daar blijkbaar bij had aangemeld. In deze brief staat dat je iedere maand tussen de 1e en 5e dag een paar schoenen moet kopen of op het knopje maandoverslaan moet drukken.

Op de brief staat dat je kan anuleren als je dat wenst dus ik heb op het annuleer dingetje op de site geklikt, zegt het dat ze het erg jammer vinden dat ik weg zou willen gaan en om me echt aftemelden moet ik bellen. en ik houd niet van bellen! Niet Leuk. Ik heb nu nog niet gebeld maar ga het wel zometeen doen. Maar hopen dat ze niet moeilijk gaan doen... Niet mijn probleem, ik ga gewoon niet meer betalen :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb dus net gebeld met de JustFab. Ik had het verkeerd begrepen, Ik was niet de enige hij zei veel voor kwam dat meer mensen belde omdat ze het dus verkeerd begrepen hadden. Je moet je tussen de 1e en 5e dag van de maand inloggen en als er geen mooie schoenen tussen staan klik je op maand overslaan en dan gebeurt er niets. Je moet je wel perse in die 5 dagen ingelogd hebben en op maand overslaan gedrukt hebben anders word er dus wel een Kridiet opgebouwd.

Maar ik heb me gewoon afgemeld. Is mij allemaal te moeilijk onthouden!

Hebben jullie ooit bij Just Fab schoenen gekocht?

Bedankt voor het lezen
Kusjes Quinty

1 opmerking:

  1. Toffe tas! Wel een beetje raar van dat gedoe met die schoenen, maar fijn dat het zo is opgelost. X

    BeantwoordenVerwijderen