Pagina's

donderdag 3 juli 2014

Mijn eerste MAC lipstick

Eindelijk heb ik ook een product van MAC, en niet zomaar een product. Nee ik heb een prachtige lipstick! Een aantal weken terug kwam ik op Mallorca een MAC counter tegen en ik kocht daar de geweldige MAC lipstick Lady danger.

Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, mijn camera werkte op het moment niet mee dus zijn de foto's gemaakt met mijn mobiel.

Het verhaal van mijn eerste MAC lipstick begon toen ik aan het winkelen was in Palma, de hoofdstad van Mallorca. Ik kwam allemaal hele leuke winkeltjes tegen met make-up die ze niet verkopen in Nederland. Ook had ik op internet gelezen dat er een groot warenhuis was is in Palma dus ik was van plan om daar mijn eerste MAC lipstick te gaan kopen. Helaas viel het allemaal tegen, er zat helaas geen MAC counter in dat warenhuis. Ik was een beetje teleurgesteld en had mezelf voorgenomen om dan maar zo snel mogelijk in Nederland weer op zoek te gaan.
Toen was het weer tijd om naar huis te gaan, een heel gedoe om door de douane heen te komen. Toen we er doorheen waren zag ik voor me een grote vliegveld winkel. Mijn oog viel gelijk op de mega grote letter MAC die boven een make-up hoekje hing. Het enige wat ik kon uitbrengen was: "omg omg omg papa kijk MAC!". Ik liep er al gelijk naartoe en voelde me net een klein kindje in de Bart Smit.

Ik keek even rond en kon niet kiezen tussen de prachtige lipsticks die ik zag. Er kwam een aardig vrouwtje naar me toe gelopen om te vragen of ze me kon helpen. Ik vroeg of ze me wilde helpen met een kleur uitzoeken voor mij. "Een Nude of een felle kleur?" "een felle kleur" "een shimmer of een matte kleur" "een matte kleur". Ze kwam met een roze en een rode lipstick aan, ze dacht dat de rode mij het mooiste zou staan. En omdat ik erg van rode lipsticks hou koos ik voor de rode.
Ik mocht plaats nemen in een stoel en ze ging hem testen. Ik kreeg en spiegel en het eerste wat ik dacht, wauw dit staat mij goed. Ze vertelde me dat ze de lipstick mooi vond knallen bij mijn fel blauwe ogen, ook mijn vader vond dit. Omdat ik geen make-up op had vroeg de vrouw of ze mascara bij me op mocht doen, dat zie je op de foto hier boven. Er was geen twijfel meer mogelijk, ik nam de lipstick mee.

Ik kocht de lipstick in de kleur 'Lady danger' een prachtig rode kleur met een oranje achtige ondertoon. Omdat ik hem op het vliegveld kocht zit er geen BTW bij, ik kocht hem voor €16,95. Ik werd er echt heel erg vriendelijk geholpen en vond het ook erg leuk dat ze hem gingen testen bij me. Waarom koos ik voor een lipstick en niet voor een ander MAC product? Omdat ik erg van lipsticks hou en ze niet elke dag draag, ik vind het dan leuk om daar een speciaal product van te hebben.

De lipstick blijft erg lang zitten, ik werkte hem na een paar uur bij omdat ik dit gewend ben en fijn vind maar het was eigenlijk helemaal niet nodig. Ik vind het ook fijn dat ik niet voel dat ik lipstick op heb, zo blijf ik niet continu met mijn lippen over elkaar gaan. Hieronder een foto zonder en met de lipstick.
En hieronder een foto full face. Ik vind de lipstick echt prachtig, en hoe vaker ik ernaar kijk hoe meer ik denk ja die vrouw in de winkel had gelijk. Wat vinden jullie van mijn lipstick en hoe vinden jullie hem staan?

Ik ben er heel erg blij mee en daarom maakte ik er ook een apart artikel over! Wat was jullie eerste MAC product?

Kusjes Lieke ♡

3 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje zeg! Goed keuze! Hij staat je goed :) En kijk maar uit hihi, straks wordt je nog net als mij verslaafd aan MAC lipsticks en wil je er mee haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kleurtje! Heel erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen