Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

Ear Candy!

Oorbellen, ik ben verslaafd aan oorbellen. Ik hou ervan om leuke setjes uit te zoeken en te dragen. Ik verander mijn oorbellen dan ook erg vaak. Even voor de duidelijkheid. De plaatjes hierboven zijn niet van mijn oren. Maar op het rechtsonderste plaatje zie je forward helix piercings, die wil ik wel laten zetten, ook 3
Ik heb voor jullie de setjes gemaakt die ik het mooiste vind en het vaakste in mijn oren heb zitten. In mijn ene oor heb ik 3 gaatjes en een helix piercing en in mijn andere oor heb ik 4 gaatjes. Ik heb de setjes in het oor met de 4 gaatjes gedaan. Dat vond ik mooier.

Dit is mijn goud/bronzen setje. In mijn eerste gaatje zit en goud hangertje met een bolletje eraan, in mijn 2e gaatje zit een hartje. Deze is dezelfde kleur als mijn eerste gaatje. In mijn 3e gaatje zit een diamantje met een goud randje erom heen en in mijn 4e gaatje zit een simpel diamantje

Dit setje heb ik ook echt samen gekocht. Het zijn wel 2 verschillende kaartjes oorbellen alleen ze hingen aan het zelfde rek en hadden precies dezelfde kleur dus heb ik ze maar allebei gekocht. Het was toch 3 halen 2 betalen ;) In mijn 1e gaatje heb ik een oorbel zitten met de kleuren geel, blauw en oranje. In mijn 2e gaatje zit een diamantje met een beetje een oranjeachtig kleurtje. In mijn 3e gaatje zit een diamantje met dezelfde kleur blauw als in mijn 1e gaatje. In mijn 4e gaatje zit een mini diamantje. Deze is gewoon zilver.


Bij dit setje heb ik in mijn 1e gaatje een diamantje in de vorm van een druppel. Deze vind ik heel mooi en hij glinstert mooi. In mijn 2e gaatje heb ik een zilver pareltje zitten. In mijn 3e gaatje heb ik een diamantje zitten en in mijn 4e gaatje ook. Het zijn wel verschillende soorten diamantjes.

 In mijn 1e gaatje heb ik mijn infinity oorbel zitten. Deze heb ik op miniinthebox gekocht. Ik zag hem en wist dat ik ze moest hebben.In mijn 2e gaatje zit een zilver diamantje. In mijn 3e gaatje zit een gewoon knopje. Dit is het zweerknopje van mijn 4e gaatje :). In mijn 4e gaatje zit een pareltje. Ik vind het altijd erg mooi om parels met zilver te combineren

Wat vinden jullie van mijn setjes?

Bedankt voor het lezen
Kusjes Quintyy

2 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie oorbelletjes; ik ben echt fan van kleine oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke setjes! Ik vind vooral de onderste oorbel in setje twee en vier heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen