Pagina's

woensdag 2 juli 2014

Love Summer, Love Sandels

Zomer is het leukste seizoen van het jaar. Mooi weer, leuke kleding en natuurlijk leuke schoentjes. Zelf houd ik erg veel van sandalen. Ik vind het altijd heel moeilijk om mooie sandalen te vinden maar toen ik op de site van Invito keek kwam ik een paar erg mooie tegen.

Onder een korte broek of een lange broek vind ik sandalen altijd heel mooi in de zomer. Het geeft toch een extra iets aan je outfit. Platte teensandalen vind ik het mooist. En voor de zomer is een leuk fleurig kleurtje het leukste dus ik heb een paar sandalen uitgekozen die ik erg mooi vind.

1.
Dit zijn zwarte teensandalen met een leren look. Zoals je op het plaatje ziet is het een beetje een dierenprint. Het mooiste aan deze schoenen vind ik het roze met gele op de bovenkant. Het geeft toch weer iets extra's aan de schoen. Zo word hij fleurig en zomers. Deze sandalen koste € 39,99

2.
Dit zijn geen teensandalen maar ik vind het hele mooie schoenen. Al de bruine bandjes geven echt een romeins gevoel. Het hakje onder de schoen is ook net de mooie hoogte. Niet te hoog maar je ziet toch dat er een hakje onder zit. De schoen heeft veel bandjes en dat is een voordeel voor mensen waarbij weinig bandjes niet staan. Ook deze schoenen koste € 39,99

3. 
Roze, Ik houd van roze. Dit zijn wel weer teensandalen. Ze zijn mooi roze met een goud/zilver detail erop. Deze sandaal is simpel maar wel erg mooi! In de zool zit ook nog een goud detail wat de schoen toch weer wat extra's geeft. Deze sandalen koste € 19,99.

Deze schoenen kun je in de winkel kopen maar ook online bestellen. Zelf vind ik het fijn om het in de winkel te kopen, dan kun je geholpen worden en kunnen ze je advies geven over wat jou het beste staat. Online bestellen is natuurlijk ook fijn, vooral als je precies weet welke maat schoenen je hebt. Deze schoenen kun je vinden bij Invito. Ze hebben ook nog andere leuke schoenen dus zou ik zeker een kijkje nemen. Als de schoenen koopt op de site van invito kun je op meerdere manieren betalen dus dat is makkelijk. Als je de schoenen voor 20;00 uur koopt heb je ze morgen al in huis. Je betaalt slechts €1.95 verzendkosten.

Wat vinden jullie van de schoenen? 

Bedankt voor het lezen
Kusjes Quintyy


4 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ik vind de laatste erg mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sandaaltjes! De tweede zou ik wel willen proberen, de anderen lijken mij niet zo lekker zitten vanwege dat stukje dat je tussen je teen hebt zitten; dat vind ik meestal niet zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sandalen! Ik moet ook nog een paar aanschaffen! :)

    BeantwoordenVerwijderen