Pagina's

zaterdag 5 juli 2014

DIY: kleurrijke oortjes

Een leuk DIY die ik zomaar tegen kwam op het internet. Ik was niet echt opzoek naar DIY's en had ook niet veel tijd om er een te maken maar deze vond ik erg leuk en makkelijk.

Eigenlijk kwam een DIY tegen waarbij je strijkkralen om de oortjes heen moest doen, helaas had ik geen strijkkralen. Ik bedacht me toen dat het ook met verf of nagellak kon, en het heeft en heel leuk resultaat.

Wat heb je nodig?
♡ verschillende kleuren nagellak
♡ een placemat of een krant
♡ oortjes

Wat moet je doen?
Je gebruikt de verschillende kleuren nagellak om je oortjes te versieren. Ik heb er voor gekozen om ze veel kleuren te gebruiken en die steeds achter elkaar gebruiken. Je kan het ook met minder kleuren doen, gebruik er zoveel als jij wilt. Wat wel leuk is, is om een zelfde patroon aan te houden.

Tips
Zorg dat ze goed droog zijn, ik heb de oortjes met drogen per ongeluk over elkaar heen gelegd en dus waren ze een beetje verpest.
Wat vinden jullie van deze makkelijke DIY?
Kusjes Lieke ♡

1 opmerking: