Pagina's

vrijdag 4 april 2014

Shoplog Haarlem, Amsterdam & 's-Hertogenbosch

Zoals jullie weten ben ik samen met Lieke in Haarlem en Amsterdam geweest. Ik heb hier ook een aantal dingen gekocht maar niet heel veel. Ik ben een tijdje terug ook dingen in Den Bosch gekocht die ik jullie nog niet heb laten zien dus is dit een mooi moment om het jullie te showen :)
 Deze heb ik bij de H&M in den bosch gekocht. Gij was maar €9,95. Ze hadden ook nog andere kleuren en printjes maar ik vond deze toch het mooiste. Hij is lekker fel roze!


 Deze heb ik ook bij de H&M gekocht. Deze was volgens mij 14,95. Op de foto is hij nog net een maatje te groot maar nu heb ik hem in de goede maat. Ook deze lekker mooi roze

Ik wilde al best lang zo'n ketting en nu heb ik hem gekocht. Hij is goud *nep*. Ook van de H&M.  Hij was maar 4,95

Dit jurkje heb ik in Haarlem gekocht. We kwamen een winkeltje tegen die wij er leuk uit vonden zien dus gingen er naar binnen. Ze hadden veel mooie en goedkope kleren. Dit jurkje was bijvoorbeeld maar 14,95 en ze hadden hem ook nog in veel andere kleuren. Mooi eh :D

Bij de HEMA beauty heb ik natuurlijk ook dingen gekocht. Ik vond het een erg leuk winkeltje en wil er graag nog een keer heen.


\
Dit is een french manicure nagellak. Hij is erg fijn met een dun kwastje en hij werkt goed. Het kwastje is nog fijner dan die van de kruitvat :) Ik weet niet meer hoe duur deze was. Ook heb ik een wenkbrauwpotloot gekocht. Het is een blonde en hij is ook erg mooi en fijn.
ook van deze weet ik niet meer hoe veel deze kostte.

Deze lippenstift heb ik bij de kruitvat gekocht. Hij was volgens mij rond de 2 euro. Het is een zacht roze kleur en ik vind hem erg fijn.

 Nagellak is een meisjes beste vriendin! 
De eerste nagellak is wittig. Hij is op mijn nagels niet wit maar geeft een natuurlijke look.
De tweede is zwart met glittertjes erin. Als hij op je nagel zit geeft het een beetje een Sandlook.
De derde is de gellook nagellak. Deze was bijna op dus heb ik mooi een nieuwe gekocht.
De vierde is groenig. Het is een 6 in 1 nagelak. Hij verstevigd de nagels, beschermen deze tegen alle dagelijkse invloeden van buitenaf, maken nagels gladder, geven ze een fruitige geur, drogen de nagels snel en geven ze een glanzende finish 
de eerste en tweede waren 2 voor de prijs van 1, ze waren dus 1,65 volgens mij.
De derde was ook rond de 1,70 , De vierde was ook zoiets, 1,70 dus

Bij de Jamin heb ik deze snoepjes gekocht.  Het zijn van die amerikaanse snoepjes en die kan ik gewoon niet laten liggen. Ja ik weet dat ik aan het lijnen ben! Ze zitten ook nog bijna allemaal in de snoeppot. Ik heb er nog echt bijna geen op haha, goed van mij he!

Wat vinden jullie van mijn spullen?
Bedankt voor het lezen
Kusjes Quintyy

1 opmerking:

  1. Super leuke items heb je gekocht, lekker veel roze zie ik, love it <3

    BeantwoordenVerwijderen