Pagina's

zaterdag 5 april 2014

March movie month


Maart was een luie maand en een maand waarin ik veel vrije tijd had. Wat doe je in die tijd als je niks te doen hebt en iedereen op school is? Films kijken!

Ik heb bijgehouden welke films ik gekeken heb en heb een lijstje gemaakt met yay & nay. In de yay films heb ik een top 3 gemaakt van de leukste films.

YAY
♡ Nemo
♡ Narnia
♡ The mask
♡ Prom
♡ Miss congeniality 1 & 2
♡ Oblivion
♡ The host
♡ Wild child
♡ Sweeney todd
♡ Magic Mike
♡ LOL
♡ Alle Shrek films
♡ Confessions of a shop a holic
♡ 3 The secret life of Walter Mitty
"Walter Mitty werkt al zestien jaar op de fotoafdeling van het LIFE magazine. Hij is een introverte en verlegen man die alleen in zijn avontuurlijke en heroïsche dagdromen weet te ontsnappen uit zijn gezapige leven. Walter is heimelijk verliefd op collega Cheryl, maar weet haar alleen in deze dagdromen voor zich te winnen. Cheryl is volgens haar onlinedatingprofiel op zoek naar een avontuurlijke en creatieve man: precies de eigenschappen die Walter ontbeert."

In december ging ik naar de film met Enzo, we gaan soms op het laatste moment naar een film en dan pakken we er een die ons leuk lijkt. The secret life of Walter Mitty was ook zo'n film en heb hem inmidels al een paar keer gezien. Dit is echt een film met een part verhaal, tuurlijk komt er liefde in voor en ruzie maar daar draait het verhaal niet om. Echt een leuke film om te kijken met de familie.

♡ 2 The devil wears prada
"Overal zul je lezen hoezeer The Devil Wears Prada dé film van actrice Meryl Streep is geworden. En inderdaad: haar rol als bitcherige hoofdredactrice van een - naar Vogue gemodelleerd - modeblad is een van de betere redenen om de film te gaan zien. Maar deze verfilming van de gelijknamige ‘chick lit’-bestseller van Lauren Weisberger is daarnaast ook gewoon een overtuigend geregisseerde komedie met goed getimede grappen en een cast van prima acteurs, waarbij nog eens extra ‘street credibility’ wordt gescoord door de vele topmodellen die hun medewerking toezegden."

Ik heb hem al zo vaak gezien en hij blijft geweldig. Ik vind Meryl Streep ook geweldig en in deze films speelt ze een hele leuke rol. Ook dit verhaal vind ik weer helemaal afwijken van de normale zwoele en actie films.

♡ 1 Sydney White
"Een geweldige komische nieuwe kijk op het klassieke sprookje Sneeuwwitje! Het is niet makkelijk als student in het eerste jaar, maar er valt wel genoeg te beleven! Rachel is de leidster van de Kappa Phi sociëteit en de nr. 1 op de 'hottie' ranglijst van de universiteitswebsite. Haar status wordt echter bedreigd door nieuwelinge Sydney White, een vriendelijke brunette die bovendien bij Rachels vriendje Blaine in de smaak valt."

Ik zag deze tussen de lijst meiden films staan en hij sprak me wel aan, uiteindelijk is het nu een van mijn favoriete films. Je verwacht dat ze Sidney bij de Kappa Phi komt maar alles draait om en het is echt een grappige en romantische film.

NAY
♡ Spring breakers
♡ Mean girls
♡ Carrie
♡ The house bunny
♡ Teen spirit

Wat zijn jullie favoriete films?
Kusjes Lieke ♡

2 opmerkingen: