Pagina's

donderdag 3 april 2014

OOTD: black & wild


 Zwart, een kleur die veel voorkomt in mijn kast. En ik blijf maar zwarte kleding kopen, nu had ik laatst een leuk outfit aan die ik met jullie ga delen.

Kleding:
Broek  -  Funny Fashion
Top/shirt  -  Coolcat
Hemdje  -  Kruidvat
Wild vest  -  H&M
Schoenen  -  Vans
 
Makeup:
BB Cream  -  Maybelline
Wenkbrauwpotlood -  Hema
Eyeliner  -  Essence
Oogpotlood  -  Gosh
Mascara  -  Maybelline
Blush  -  Catrice
 
Wat vinden jullie van de outfit?
Kusjes Lieke ♡

5 opmerkingen:

  1. Ik kan je broek niet zo goed zien maar de rest ziet er erg leuk uit! I love black ^^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is dan een tip voor mij voor de volgende keer! Dankjewel xx

      Verwijderen
  2. Leuke outfit! Ik vind zwart ook heel leuk, vooral zwart kant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit :D Je make-up ziet er ook fris uit!

    BeantwoordenVerwijderen