Pagina's

woensdag 15 januari 2014

Review: Etos Rust & Ontspanning, Nachtformule

Omdat ik als ik ga slapen nooit echt meteen in slaap kan komen heb ik afgelopen zondag deze pilletjes gekocht. Het zijn homeopathische pilletjes dus het zijn niet echt medicijnen. 

Het zijn groen kleurige capsules. Ze ruiken niet zo lekker maar dat komt omdat ze bestaan uit kruiden. Ze zijn erg fijn. Ik gebruik ze nu een aantal dagen. Je moet ze 30 tot 60 minuten voor je gaat slapen in nemen. Nu als ik dan in bed ga liggen kan ik gewoon rustig in slaap vallen. Meestal moest ik dan nog 10 keer draaien en was ik al een uur verder, maar nu kan ik gewoon blijven liggen en val ik dus sneller in slaap.

Ze zijn te koop bij de Etos. Dat is logisch want het is Etos huismerk. Ze kosten tussen de 4,50 en 5,00 volgens mij. Dan zitten er 60 in een potje. Op het potje staat dat je er 2 per avond moet innemen maar ik neem er iedere dag maar 1 en dat helpt ook gewoon goed. 

Er zitten veel dingen in, de ingredienten zijn:
valeriaanwortel, aardappelzetmeel, gelatine, passiebloem, vitarinen, magnesium, zonnebloemolie & melatonine.

Er zitten ook vitaminen-kruiden in:
Vitaminen B1, Niacine, vitamine B6, melatonine, passiebloem, valeriaanwortel.

Als je moeite hebt met slapen is dit een echte aanrader!!
Bedankt voor het lezen

Kusjes Quintyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten