Pagina's

donderdag 16 januari 2014

Hotspot: Antonio's in Den Haag

Dit was mijn verjaardagcadeautje van mijn vriend, lekker uiteten. We hebben er eerder geen tijd voor gehad om te gaan vanwege de feestdagen, daarom zijn we afgelopen week geweest. Het was erg gezellig en heel lekker maar aan andere recensies te lezen zijn de meningen verdeelt.

Het ziet er bij binnenkomst niet heel erg speciaal uit wat ik bij andere recensies las is dat ze het heel saai vonden en het er niet gezellig uit vonden zien. Ik vond het er best gezellig uit zien, klein en knus met kaarsen aan, het had wel wat.
Ook las ik dat het eten tussen hoof- voor- en nagerecht heel lang kon duren. Wij hadden steeds ongeveer een kwartiertje tussen de gerechten zitten.
Waar ik het wel mee eens was is dat het personeel slecht Nederlands sprak, we hebben drie keer moeten vragen wat de vrouw zei toen we vroegen of we de rekening mochten.
een foto voordat we gingen eten.
We hebben lekker gegeten. We begonnen met een carpaccio salade als voorgerecht, ik hou er van en vond het super lekker, Enzo nam het voor de eerste keer en het viel hem niet tegen. Als hoofdgerecht hadden we een pizza met ham, salami, tomaat, kaas en peper, een paar keer onze mond moeten blussen maar de pizza was echt heel erg lekker! Als nagerecht dame blance,  ja ijs valt nooit tegen en dit zeker ook niet.


Lieke vroeg of ik ook mn mening wilde geven over het restaurant. Ik had voor de verjaardag van Lieke een etentje geregeld bij Antonio's. We zijn een keertje eerder met zn tweetjes uiteten geweest en ik vond het echt super leuk en gezellig om te doen. Het restaurant zag er redelijk uit, had iets meer decor verwacht maar het eten was super lekker. Ik had lekker een pittige pizza genomen maar dat was toch iets te pittig. Als toetje lekker een ijsje dus een top diner gehad met mn meisje. Zelf zou ik dit wel vaker willen doen omdat ik het heel leuk vind om samen met Lieke uit eten te gaan.

Als je niet al te duur wilt gaan uiteten is dit een aanrader.
Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten