Pagina's

dinsdag 14 januari 2014

DIY: kaarsen set

Weer een leuke DIY om je kamer mee te pimpen, ik had al de leuke vazen en het memo bord maar nu een leuk en gezellig setje kaarsen. Niet dat je nu iets maakt maar je stelt het wel zelf samen. De laatste tijd wil ik dingen om mijn kamer leuk en gezellig te maken en dat deel ik nu ook met jullie.

Wat heb je nodig?
♡ Waxinelicht houders
♡ Waxinelichtjes
♡ Kaarsen in verschillende kleuren en maten
♡ Dienblad

Hoeveel kaarsen en waxinelicht houders je nodig hebt ligt aan hoe groot je dienblad is. Je kunt in verschillende soort zoals witte, houten, zwarte, ijzeren, zilveren noem maar op en in verschillende maten nemen.

Zelf heb ik een kleine vierkante witte van de Action. Hierop zoek je in de kleur die jij wilt leuke waxinelicht houders en kaarsen.

Mijn roze waxinelicht houders komen van de blokker en je had ze in verschillende kleuren. De zilveren komen van een bloemenwinkel in de buurt. Mijn kaarsen komen ook van de Action, maar bij de Kruidvat en Xenos heb je de laatste tijd ook erg veel keuze.

Ik koos zelf voor een wit dienblad omdat mijn kamer zilver, zwart en wit is. Grijs en roze vind ik een mooie combinatie en die kleuren zie je ook veel terug in spullen op mijn kamer.

Zet ze verspreid in kleur en grootte. En klaar is je kaarsen tafeltje, steek je kaarsjes aan!
Tip: koop geurwaxinelichtjes of waxinelichtjes met glitters of leuke vormpjes.
Kusjes Lieke

Vergeet niet mee te doen met onze winactie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten