Pagina's

vrijdag 17 januari 2014

Mijn mokkenverzameling

Ik ben helemaaaaal gek van mokken. Zeg maar verslaafd. Ik heb er nu ongeveer 11 en wil er nog veel meer maar dat mag ik niet van mama kopen :( Er is geen plaats meer op mijn plankje in de kast. Toch vind ik al mijn mokken heel mooi en wil ik ze aan jullie laten zien.
 Dit was mijn eerste mok. Ik had hem ook in het zwart maar die was helaas kapot gevallen
 Eigenlijk is dit niet mijn mok maar die van mijn zus. Maarja die drinkt nooit echt uit een mok alleen uit een glas dus neem ik deze mooi in beslag :)
 Dit vind ik een leuke mok omdat er ook iets is in geschreven hihi
Ik weet niet meer precies waar ik deze vandaan heb maar toch is hij leuk, leuke eekhoorn staat erop haha
 Deze heb ik volgens mij voor mijn verjaardag gekregen.
 Ook deze is niet echt van mij maar zoals ik al zei gebruikt mijn zus geen mokken dus pik ik ze in
 Dit is een mok zo groot als een soepkom ongeveer, hij is fijn als het koud is en je wilt een grote kop thee of koffie.
 Deze heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen van mijn zus. Het is een mok van BLOND!. Er zit zo'n mond dingetje bij waardoor het op een echte amerikaanse mok lijkt
Deze mok is eigenlijk van mama, die heeft ze van mijn tante gehad. Ik vind hem erg mooi
 
 Dit was ook een van mijn eerste mokken. Hij is ook van BLOND! Het liefste wil ik nog wel meer mokken van blond maar ik mag dus geen mokken meer en die zijn best duur:)
Dit is mijn favoriete mok! Deze had mama van haar neef gekregen maar omdat ze zelf niet uit mokken drinkt  heeft ze hem aan mij gegeven. Er kan lekker veel thee of koffie in dus dat is het fijnste ervan :D

Ik hou echt van mijn mokken,ik wil er nog veel meer. Maar dan moet ik even een kast kopen voor mijn mokken haha :D

Bedankt voor het lezen 
Kusjes Quintyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten