Pagina's

donderdag 7 november 2013

OOTD - Quinty


Je ziet heel vaak op verschillende blogs van die OOTD dingen ( Outfit of the day) Don't worry als je het niet wist. Ik wist ook nooit wat het betekende.  Iedereen maakt dan wel foto's terwijl ze de kleren aan hebben maar ik heb het geprobeerd en heb geen idee hoe het alle andere mensen lukt. Of hij was bewogen of gewoon niet scherp. Dus ik heb de foto's van mijn kleren gewoon liggend op mijn bed gedaan. Minder leuk maarja, het lukte niet!


Zoals ik dus al heb gezegd, de kleren heb ik niet zelf aan maar ze liggen op mijn bed. Als ik ze aan zou hebben is het natuurlijk veel mooier :)

FASHION:
Wat ik aanhad was een zwarte broek/legging van de Zara, een lange mouwen shirt van volgens mij de H&M, en een kante vestje van de New Yorker.

Dit is de broek van de Zara. Hij is erg fijn want het is een stretch broek, dat zijn eigenlijk de enige broeken die ik pas :$ ik heb deze broek ook nog in het Blauw.

Een simpel lange mouwen shirt. Altijd fijn om te hebben. En het is ook wel lekker warm onder een kante vestje. 

Ik vind dit een heel mooi vestje. Ik heb het afgelopen zondag gekocht en ben er echt verliefd op. Zonder lange mouwen shirt eronder is het wel heel erg koud. Het is namelijk een soort van doorzichtig en dat geeft niet zo veel warmte.

Deze armband kennen jullie al, deze heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Ik vind hem zo mooi dat ik hem het liefst iedere dag aan zou willen hebben.

BEAUTY:




Als nagellak heb ik een mooie felle roze kleur. Van essence. Ik vind het een mooie kleur en vooral als je zwarte kleren aan hebt want dan springen je nagels er het meeste uit.

Dit is de nagellak.

Als makeup heb ik, Mascara van Essence op. Eyeliner van Essence Ook heb ik een mooie goud kleurige oogschaduw met glittertjes op, maar dat zie je niet. Let er ook niet op dat ik zulke rode ogen heb, dat komt door mijn lenzen en door de flits.


Als lippengloss heb ik een licht roze kleur van de Catrice. Hij smaakt echt naar die lippenglos die ik vroeger altijd had, wel lekker. En hij ruikt ook wel lekker. Ook vind ik het een erg mooie kleur. 


Dit is de lippengloss.\


Nou, ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden. Tot m'n volgende artikel

Kusjes Quintyy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten