Pagina's

vrijdag 8 november 2013

Nail art: Galaxy

Jullie zullen vaker nail arts tegen gaan komen op ons blog. Iets wat ik erg belangrijk vind zijn mijn nagels, ik heb er echt altijd een lakje op zitten soms ook een transparante maar wel altijd een. Ik vind het gewoon mooi en er verzorgt uit zien als je je nagels mooi lakt.

Ik hou van galaxy printjes, heb er (nog) geen kleding van maar mijn nagels zo lakken vind ik erg leuk. Ik zag ze al heel vaak langs komen op we heart it en tumblr en had verwacht dat het heel moeilijk zou zijn, nou dat is het dus niet!

Voor deze nail art heb ik gebruikt:
♡ Zwarte nagellak
♡ Gele nagellak
♡ Paarse nagellak
♡ Rode nagellak
♡ Blauwe nagellak
♡ Zilvere nagellak
♡ Dotting pen
♡ Sponsje
♡ Topcoat

 
Als eerst lak je je nagels zwart, kan ook een hele donker blauwe kleur. De zwart die ik gebruikt heb is W.I.C 129 Montenegro.
Dan doe je een beetje geel op het sponsje, ik gebruikte de geel van essence in 95 wanne be your sunshine. Je 'stempelt' een plekje op je nagels geel. Dan doe je hetzelfde met de paars ik gebruikte de metallic essence nagellak in 115 where's the party? Als laatste doe je dit ook met de rood, de rood hoeft niet erg veel. Ik had het rode lakje van essence in 115 Revolution. Met de blauw spons je over heel je nagel heen zo meng je alles een beetje, ik had een donker blauwe LE van catrice in co4 be indiglow!
Met de dotting pen en de zilvere nagellak zet je stipjes op je nagels, niet te veel want dit moeten sterretjes voorstellen. Ik gebruikte de zilver van de hema in nummer 10.
Heel moeilijk is het niet maar je bent er wel wat tijd mee kwijt.
Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten