Pagina's

dinsdag 5 november 2013

Horoscoop November


Omdat ik eigenlijk een OOTD wilde doen, en ik zo dom ben geweest om nog geen foto's te hebben gemaakt, kan ik dat helaas niet doen. Ik ben net namelijk helemaal nat geregend en de kleren die ik ervoor wilde gebruiken dus ook *faal*
Om nu toch een leuk artikel te schrijven heb ik bedacht dat ik dan maar de horoscoop van deze maand ga doen. 
Het sterrenbeeld van deze maand is Schorpioen, dus de horoscoop gaat over de Schorpioen.


Schorpioen is een sterrenbeeld die van 24 oktober tot 22 november bent. Als je in die tijd geboren/jarig bent.


De geluksdagen van een schorpioen deze maand zijn:  2, 10, 11, 20, 21

De pechdagen van een schorpioen deze maand zijn: 8, 9, 15, 16, 22

Liefde:
Het liefdesleven van de Schorpioen gaat over rozen .Het krijgt nu een diepgaand vervolg. Wederzijds respect is daarbij het motto, waarbij overigens wel de ruimte moet worden gelaten aan de partner. Uw partner kan namelijk meer dan u de behoefte hebben om los van u dingen te ondernemen. Gun uw partner dat weekendje weg. De relatie zal er alleen maar sterker van worden. De familiebanden blijven de nodige aandacht krijgen en dat geldt ook voor de vriendenkring. Een nieuwe ontmoeting kan overigens voor een onverwachte wending zorgen. Single en tevreden? Overhaast u dan niet om op zoek te gaan naar een levenspartner. Deze zal zich ongemerkt aandienen voordat de zomer begint.

Financiën:
De Schorpioen laat een stevige basis zien op financieel gebied. De spaarrekening groeit maar verder en de inkomsten zullen stijgen. Een grote financiële meevaller is voor een enkele Schorpioen weggelegd. De kans daarop is groter door het kopen van een lot in de loterij aan het toeval over te laten en niet meteen een abonnement met bijvoorbeeld vaste cijfers te nemen. Volg die ene ingeving op en wellicht komt dan het grote schip met geld binnen.

Carrière:

De carrière verloopt voor de Schorpioen volgens de horoscoop wat minder voorspoedig. Lichamelijke klachten kunnen de basis vormen om een lange tijd uit de roulatie te zijn. Loop er niet te lang mee door, want dan worden de problemen alleen maar erger. Een kans op ander werk moet niet zonder meer worden gegrepen. Denk na over de gevolgen en zeker als er een vaste baan voor moet worden opgegeven.

Persoonlijke ontwikkeling:
Nadenken en dagdromen zijn bij de Schorpioen onlosmakelijk met elkaar verweven. De horoscoop Schorpioen  laat weinig ontwikkelingen zien op het innerlijke vlak. Rust en kalmte worden wel ervaren, maar dat komt mede door toedoen van het liefdesleven.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en dat het natuurlijk ook allemaal goed is.  Omdat iedere maand natuurlijk een andere horoscoop heeft, Kun je volgende maand nog een artikel verwachten enz.

 In een perfecte horoscoop heb je natuurlijk geluk in de liefde, veel geld krijgen, goede carriére en een goede persoonlijke ontwikkeling. Zo'n horoscoop zie je bijna nergens maar dat gebeurt natuurlijk ook.   Zelf heb ik niet zo'n goede ervaring met horoscopen, ik ben een weegschaal. Bij mij komt het meestal niet uit of word er gewoon over totale onzin gepraat. Maar ja, als het toch uit komt is het natuurlijk wel heel leuk. Ik vind een horoscoop het zelfde als bijvoorbeeld onder een trein door rijden, en je een wens mag doen. Alleen staat een horoscoop al lang van te voren vast. Maar zoals ik al zei, het is erg leuk als het toch uitkomt.

Kusjes Quintyy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten